دستگاه اسکی فضایی یا الپتیکال شرایطی برای ورزش تلفیقی از پیاده روی، دوچرخه سواری و اسکی فراهم
می کند. این دستگاه تاثیر زیادی در بهبود عملکرد دستگاه قلبی – تنفسی دارد. تاثیر آن در چربی سوزی و کاهش وزن نیز قابل توجه است. همانند سایر تجهیزات ورزشی اسکی فضایی نیز با قابلیت های و ویژگی های مختلف تولید و در بازار عرضه می شود. در یک دسته بندی این دستگاه شامل انواع خانگی و باشگاهی می شود. در ادامه به بررسی انواع اسکی فضایی خانگی از نظر نحوه عملکرد و خرید اسکی فضایی خانگی پرداخته می شود.

انواع اسکی فضایی خانگی با حرکت پدال متفاوت

حرکت پدال ها در دستگاه اسکی فضایی به دو صورت مستقل و وابسته انجام می شود. در حرکت وابسته همانند عملکرد دوچرخه، حرکت یک پدال روی پدال دیگر تاثیرگذاشته و حرکت آن را راحت تر می کند. در این نوع حرکت یکی از پدال ها نیروی مورد نیاز برای حرکت پدال دیگر را فراهم می‌کند. به این ترتیب انجام تمرینات راحت تر بوده و فشار کمتری به مفاصل وارد می شود.

در حرکت مستقل حرکت پدال ها روی یکدیگر تاثیری نداشته و برای حرکت هر پدال به نیرویی ثابت نیاز است. در این نوع اسکی فضایی خانگی نسبت به اسکی فضایی خانگی با حرکت پدال وابسته، انرژی بیشتری برای حرکت نیاز است و فشار بیشتری به عضلات وارد می شود. بنابراین ورزشکاران حرفه ای و افرادی که علاقه به انجام تمرینات ورزشی سخت دارند، این نوع اسکی فضایی را ترجیح می دهند.

انواع الپتیکال با دسته ثابت و متحرک

از دیگر انواع اسکی فضایی خانگی، انواع با دسته ثابت و متحرک هستند. در انواع دسته ثابت بیشتر بخش های پایین تنه حرکت داده می شوند؛ البته قسمت های بالایی بدن نیز درگیر حرکت هستند؛ اما تمرکز بیشتر روی پایین تنها از قبیل پاها و پهلوها است.  خرید اسکی فضایی باشگاهی را از سایت انجام دهید. 

نوع دیگر اسکی فضایی خانگی، انواع با دسته متحرک است. در کار با الپتیکال دسته متحرک تمام بخش های بدن به تحرک واداشته می شوند؛ در واقع کالری سوزی در تمام قسمت های بدن اتفاق می افتد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()