آیا خوش اندامی بودن را دوست دارید؟ آیا برای رسیدن به اندامی مناسب تلاش کرده اید؟ برای داشتن اندامی متناسب باید در کنار رژیم غذایی ورزش را نیز در برنامه روزانه خود قرار دهید؛ زیرا برای لاغر شدن باید میزان کالری مناسبی بسوزانید. وسیله که می‌تواند برای رسیدن به اندامی ایده آل کمکتان کند اسکی فضایی که به آن الپتیکال نیز می‌گویند. با این دستگاه باشگاهی می توانید ورزش های هوازی را انجام دهید. خرید اسکی فضایی باشگاهی از فروشگاه هایپرجیم این امکان رو برای شما فراهم می کند که میزان کالری بیشتری را از دست بدهید. خوب حالا این دستگاه اسکی فضایی چه نوع دستگاهی است و چگونه باعث لاغری می شود؟

اسکی فضایی فروشگاه هایپرجیم چگونه دستگاهی است؟

این دستگاه به صورت ایستاده استفاده می شود دارای دو دسته ثابت و دو دسته متحرک است که برای حرکت دست ها طراحی شده اند. در قسمت پایین دو تا صفحه همانند چوب اسکی قرار دارد که به دسته های متحرک در بالای دستگاه وصل هستند. اسکی فضایی علاوه برقابلیت حرکت پاها و دست ها ویژگی تنظیم شیب را نیز دارد. خرید اسکی فضایی را از سایت تهیه کنید.

اسکی فضایی چگونه باعث لاغری می شود؟

وقتی از دسته های متحرک اسکی فضایی استفاده می کنید می توانید هم زمان با تکان دادن پاهایتان دست ها را نیز تکان دهید که این عمل باعث می شود قسمت بالایی بدنتان نیز درگیر شود. وقتی پاها و دست ها با هم در حرکت باشند ضربان قلب نیز بالا میرود و اکسیژن رسانی به بدن بیشتر خواهد شد. در نهایت این فرایند موجب بالا رفتن سوخت و ساز بدن شده و چربی سوزی اتفاق می افتد.چربی های شکم نوعی چربی زیر جلدی هستند که از بین بردن آن ها نیاز به تمرکز بالا و زمان تمرین بیشتری دارد. برای اینکه به نتیجه مطلوب در این ورزش برسید بهتر است در فواصل زمانی کوتاه با فاصله ای منظم در مقاومت زیاد دستگاه حرکات ورزشی را انجام دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()