ویژگی های بهترین اسکی فضایی در فروشگاه هایپرجیم

در ادامه انواع این دستگاه را از نظر عملکرد آن ها به شما معرفی می کنیم.

تنوع در دسته های الپتیکال

زمانی که برای خرید اسکی فضایی به فروشگاه مراجعه می کنید، با اسکی فضایی هایی با دسته های زیر مواجه می شوید:

  • دسته ثابت: دستگاه هایی که دسته آن ها ثابت است، بیشترین تمرکز را بر قسمت پایینی بدن دارند. اگرچه در تمرین با این دستگاه ها قسمت بالایی بدن نیز درگیر می شود، اما بیشترین کالری سوزی در پاها و پهلوها اتفاق می افتد.
  • دسته متحرک: الپتیکال های مجهز به این دسته کالری سوزی در تمام قسمت های بدن را به دنبال دارند. این دسته ها می توانند در مرکز یا کمی جلوتر از مرکز دستگاه قرار بگیرند. اگر در مرکز باشند، حرکات نرم و جمع شدن وزن بدن در مرکز را به دنبال دارند. اما دسته هایی که کمی جلوتر از مرکز هستند، وزن بدن را به جلو متمایل می کند و با سختتر شدن حفظ تعادل، تمرینی سخت تر برای شما رقم می زند.

حرکت پدال ها

معمولا اسکی های فضایی از لحاظ حرکت پدال ها به دو دسته تقسیم می شوند:

  • حرکت وابسته: در این نوع از اسکی های فضایی حرکت یک پدال بر پدال دیگر تاثیر می گذارد. به این ترتیب با حرکت پدال اولی نیروی اولیه برای حرکت پدال بعدی نیز فراهم می شود. از این رو پدال ها بسیار راحت حرکت می کنند و در نتیجه فشار کمتری به مفاصل وارد می شود.
  • حرکت مستقل: در اسکی های فضایی با این نوع پدال برای حرکت هر کدام از پدال ها به نیرویی ثابت نیاز خواهید داشت. از آن جایی که حرکت هیچ کدام از پدال ها روی دیگری تاثیر نمی گذارد، فشار بیشتری به عضلات وارد می شود. در نهایت تمرین با این دسته از اسکی فضایی انرژی بیشتری نیز از شما می گیرد.

قابلیت پدال زدن معکوس

 در واقع فروش اسکی فضایی خانگی انواع مختلفی در فروشگاه هایپرجیم ارائه می شود که برخی از آن ها با قابلیت های متفاوت خود امکان انجام تمرینات سخت تر را برای شما فراهم می کنند. یکی از این قابلیت ها امکان پدال زدن معکوس است. با این قابلیت در الپتیکال فشاری همه جانبه به تمام عضلات خود به خصوص عضلات پشت ران وارد خواهید کرد.

الپتیکال هایی با این قابلیت تمرینی سخت و حرفه ای برای شما به ارمغان می آورند که در نهایت نتیجه دلخواه شما در زمان کمتری رقم می زنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()