قبل از خرید، خانه خود را بسنجید  

حتما می دانید که قیمت تردمیل آنقدر کم نیست که بتوانید آن را بخرید و بدون استفاده کنار بگذارید. پس بهتر از قبل از خرید آن، فضای قرارگیری تردمیل را بسنجید. اگر مکان مجزا برای ورزش و قرار دادن تردمیل در خانه دارید، دست شما در انتخاب تردمیل باز است. اگر می خواهید از لیست قیمت تردمیل مطلع شوید به سایت مراجعه فرمایید.

اما اگر فضای زیادی ندارید و ممکن است محل قرارگیری تردمیل در خانه شما متغییر باشد، به چند ویژگی آن به خوبی دقت کنید. قابلیت تاشدن ویژگی جذاب و جالبی است که برخی مدل ها داشته و می توانند برای شما مناسب باشند.

به ویژگی های بدنه و ایمنی توجه کنید

تردمیل اجزای مختلفی داشته که هرکدام در کارایی، مقاومت و قیمت  خرید تردمیل باشگاهی موثر است. از جمله اجزایی که بهتر است به آن توجه کنید شامل ضخامت و جنس تخته، ابعاد آن، تسمه و در نهایت جنس بدنه تردمیل می شود.

میزان وزنی که تردمیل می تواند تحمل کنید در دستگاه های مختلف، متفاوت است. البته بهتر است توجه کنید که وزنی که هنگام تمرین روی تردمیل به آن وارد می شود بیشتر از وزن طبیعی شماست.

مانند هر تمرین دیگری، امکان از دست دادن تعادل و افتادن از روی تردمیل وجود دارد. به همین دلیل است که بهتر است تردمیل شما بسیار امن باشد. برخی از تردمیل ها دارای گیره ای هستند که به فرد متصل شده و در صورت توقف دویدن به طور خودکار خاموش می شود. این ویژگی در حفظ ایمنی شما بسیار مفید است.

برخی از تردمیل ها نیز نیاز به کد یا تنظیمات خاصی داشته که روشن شود. این ویژگی کمک می کند که اگر کودک خردسالی در خانه دارید، به دلیل بازی با تردمیل دچار آسیب دیدگی نشود.

تردمیل دارای چه خدمات پس از فروش و گارانتی است؟

در واقع قیمت تردمیل کمی بالاست و به همین دلیل قرار نیست که به سرعت آن را عوض کنید. پس لازم است برای خرابی های احتمالی و مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه شما پیش بیاید، برنامه داشته باشید. گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش جامع خیال شما را از بابت این مشکلات احتمالی راحت می کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()