شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص دارد. کامپوزیت از دو لایه ورق آلومینیوم، یک لایه از جنس پلی اتیلن (مادۀ ضد حریق ) و یک لایه از پوشش رزین ساخته شده است و معمولاً دارای ضخامت 4 الی 6 میلیمتر می باشد. کاربرد کامپوزیت در نمای ساختمان در سایزهای مختلف به انتخاب پیمانکاران پروژه های ساختمانی صورت می گیرد. کامپوزیت جزء یکی از مصالح ساختمانی پرطرفدار محسوب می شود چون وزن سبک، تنوع رنگ، استحکام بالا، عایق صدا، قابلیت تعویض و اجازۀ طراحی متفاوت نمای ساختمان را به معماران می دهد. به دلیل اهمیتی که حفظ زیبایی نما دارد، در ادامۀ مقاله بیشتر در مورد  خدمات شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان و روش های شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان خواهیم پرداخت.

گروه نماروز به عنوان یکی از مجریان مجرب در زمینۀ خدمات ساختمانی، مسلط به ارائه خدمات شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان با طناب و دیگر ابزارآلات رایج کار در ارتفاع می باشد.

شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان با طناب راپل

هدف اصلی از شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان با طناب راپل، دسترسی بهتر به قسمت های مختلف نمای ساختمان می باشد.

شستشوی کامپوزیت نما به روش دستی با استفاده از ابر، تی و دستمال انجام می گیرد که البته بستگی به میزان آلودگی سطوح خواهد داشت. در واقع این روش برای آلودگی های سطحی و از بین بردن گرد و خاک کاربردی است و می توان در مدت زمان کوتاهی انجام داد.

شستشوی کامپوزیت نما به روش واترجت با استفاده از دستگاهی که امکان پاشش آب با فشار بالا را فراهم می کند، صورت می گیرد. این روش نماشویی، بهترین راهکار برای حجم کاری بالا و آلودگی هایی با حجم زیاد می باشد. البته در این روش می توان از مواد شوینده نیز استفاده ننمود چون فشار بالای پاشش آب، باعث از بین بردن آلودگی ها و کاغذهای چسبیده به سطوح کامپوزیت می شود.

گروه ساختمانی نماروز به دلیل داشتن تخصص و سابقۀ درخشان، قادر به انجام اصولی شستشوی نمای ساختمان بدون ایجاد آسیب رساندن به سطوح می باشد. جهت مشاورۀ رایگان و انجام کار می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()