اسکی فضایی نام خود را از شکل بیضی در ریاضی گرفته است. (شبیه بیضی دراز است). در هر صورت روی نوار، در این حالت، پدال های پا مسیری را دنبال می کنند که شبیه بیضی است. این همان مسیری است که پایتان هنگام راه رفتن یا دویدن دنبال می کند. خرید اسکی فضایی را از سایت هایپرجیم با قیمت ارزان انجام دهید.

پیش بروید، لحظه ای وقت بگذارید و خودتان را آزمایش کنید. حرکت مچ پای خود را هنگام دویدن تصور کنید. این بدان معناست که ورزش با اسکی فضایی طبیعی به نظر می رسد اما با چند مزیت اضافی همراه خواهد بود. این مقاله تردیدهایی را که ممکن است در مورد انواع مختلف مدل ها داشته باشید از بین ببرد و مزایای هر کدام چیست؟

اسکی فضایی درایو جلو بیضوی

از قابل شخیص ترین تفاوت ها در چنین وسایل بیضوی موقعیت چرخ فلک خواهد بود. قسمت دایره ای است که میله ها به آن وصل شده است. این معمولاً قطعه فلزی دایره ای سنگین خواهد بود که به روان شدن حرکت و ایجاد مقاومت در برابر حرکتتان کمک می کند.

همان طور که احتمالاً حدس زده اید، اسکی فضایی درایو جلو چرخ فلای خود را جلوی پدال ها قرار داده است. این باعث می شود ثبات بیشتری داشته باشد، زیرا مرکز ثقل در محور کل دستگاه قرار دارد. همچنین به این معنی است که هنگام تمرین، چون مقاومت در مقابلتان است.

تمایل دارید که در هنگام بالا رفتن از پله ها نیز به جلو خم شوید. این شیب بیشتری می دهد که می تواند در سوزاندن کالری بیشتر کمک کند. علاوه بر این، جلو قرار دادن فلایویل باعث جمع و جورتر شدن دستگاه می شود.

برای کاربرانی که قصد دارند خرید اسکی فضایی باشگاهی را انجم داده و می خواهند چنین کالایی را در فضاهای محدود نصب کنند. همچنین در مقایسه با انواع دیگر ارزان تر هستند.

چنین کالا بیضوی درایو جلو 1 عیب اصلی دارند که تعمیر و نگهداری است. از خطوط نورد یا ریل استفاده می کنند که نیاز به نظافت منظم دارند. همچنین تمایل دارند با گذشت زمان از بین بروند و ممکن است نیاز به جایگزینی داشته باشند که ممکن است برخی افراد را از کار بیندازد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()