اکثر افراد نسبت به خرید کاغذ دیواری پذیرایی حساسیت بیشتری نشان می دهند چون بخش بیشتری از فضای ساختمان به سالن پذیرایی اختصاص داده می شود. کاغذ دیواری پذیرایی تفاوتی با انواع کاغذ دیواری رایج در بازار ندارد ولی به دلیل حضور بیشتر افراد در فضای اتاق نشیمن، انتخاب نوع و طرح کاغذ دیواری برای عموم افراد از اهمیت زیادی برخوردار است. کاغذ دیواری به عنوان پوشش دیوار مورد استفاده قرار گرفته می شود و پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده بر تنوع و کیفیت این محصول دیوارپوش افزوده شود. در ادامۀ مقاله به معرفی برخی از انواع کاغذ دیواری پذیرایی خواهیم پرداخت. برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و عرضۀ انواع کاغذ دیواری ارزان و لوکس در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین کاغذ دیواری پذیرایی و دیگر انواع محصولات دیوارپوش و تجهیزات دکوراسیون داخلی را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

ویژگی های کاغذ دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری یکی از رایج ترین انواع دیوارپوش موجود در بازار می باشد. امروزه متناسب با محیط های مختلف می توان بهترین کاغذ دیواری را با جنس های متفاوت تهیه نموده و جهت تزئین نمای دکوراسیون از آنها استفاده نمود.

چند سال اخیر اکثر افراد علاقه مند به خرید کاغذ دیواری پذیرایی سه بعدی هستند چون نمای واقعی از تصاویر را برای بینندگان تداعی می کند. مهمترین ویژگی کاغذ دیواری سه بعدی، تنوع طراحی این نوع دیوارپوش است که با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته بر روی کاغذهای مخصوص با طراحی گرافیکی سایه دار چاپ می شوند. خیلی از افراد علاقه مند به نصب این نوع پوستر بر روی سطوح دیوار محل سکونت و کسب و کار خود می باشند.

جهت اطلاع از قیمت فروش کاغذ دیواری پذیرایی در طرح های مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی رونیا مراجعه نمائید. به واسطۀ این فروشگاه می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا، بهترین کاغذ دیواری پذیرایی را متناسب با نمای دکوراسیون سالن پذیرایی خریداری نمائید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()