دلایلی که سبب فروش بیشتر این دستگاه شده است

همانطور که گفتیم امروزه این دستگاه محبوبیت زیادی در بین افراد به دست آورده است و تنها دلایل این مورد وجود ویژگی ها و کاربرد های پیشرفته و مفید آن است. نگاهی به این ویژگی ها بیندازیم.

نشان دادن علائم حیاتی: در هنگام فروش تردمیل ارزان حتما به این موضوع دقت کرده اید که تردمیل ها با توجه به تکنولوژی هایی که دارند، از قابلیت های مختلف صفحه دیجیتال برخوردار هستند. به واسطه این صفحه نمایشگر دیجیتالی به شما این امکان را می دهد که بتوانید علائم حیاتی خود مانند ضربان قلب، تعداد تنفس، سوخت و ساز کالری و دیگر موارد بدن خود را کنترل کنید. برخی از انواع پیشرفته تر دستگاه ها قابلیت اتصال بلوتوث یا حتی پخش آهنگ و تلویزیون را دارد که شما می توانید از این امکانات ویژه برخوردار شوید.

قابلیت تنظیم شیب دستگاه: علاوه بر اینکه می توانید در شیب صاف این دستگاه شروع به دویدن یا پیاده روی کنید، قابلیت این را دارد که شیب دستگاه را ارتقا دهید. به واسطه این مورد شما می توانید سختی ورزش خود را افزایش دهید. اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر دچار زانو درد یا برخی بیماری قلبی عروقی هستید، نباید از این شیب برای انجام ورزش خود استفاده کنید خرید تردمیل باشگاهی را به صورت اینترنتی نیز می توانید انجام دهید.

عملکرد مثبت در جهت کاهش وزن: بسیاری از افراد پس از انجام دادن روتین ورزشی خود به واسطه تردمیل کاملا از آن راضی بوده  اند زیرا کاهش وزن و سوخت و ساز بدنشان را به چشم می دیدند. از آنجایی که این دستگاه ها به عنوان تمرین های هوازی به شمار می آید، بسیاری از انسان ها برای کاهش چربی و سوخت کالری بدنشان از آن استفاده می کنند. فروش تردمیل با قیمت ارزان در نظر گرفته شده است.

با افزایش سوخت و ساز بدن به تقویت گردش خون، افزایش ضربان قلب و تناسب اندام خود کمک شایانی می کنید. با انجام این ورزش به مدت۳۰ دقیقه دویدن روی این دستگاه به کاهش کالری شما کمک می کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()