تابلوسازی بهترین روش جهت جلب نظر بینندگان می باشد. امروزه مشاغل متعددی در ساختمان های مختلف فعالیت خود را افتتاح نموده اند و به راحتی نمی توان از نوع فعالیتی که انجام می دهند آگاهی پیدا کرد. در همین راستا، خدمات تابلوسازی در طرح های مختلف جهت معرفی مشاغل فعال صورت می گیرد. به طور کلی افرادی که قصد راه اندازی یک حرفه ای دارند و یا به دنبال روش های جدید تبلیغاتی هستند، تلاش می کنند از شیوه های جدید و مدرن تابلوسازی استفاده نمایند. طراحان مجرب در حوزۀ خدمات تابلوسازی ، با استفاده از متریال مختلف اقدام به تابلوسازی مختلف می نمایند که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

انجام تبلیغات کم هزینه با تابلوسازی

نکتۀ مهم که در رابطه با امور تابلوسازی وجود دارد، جنس تابلو، ابعاد و طرح آن می باشد. از این رو مشاغل مختلف تلاش می کنند از همان ابتدای کار با کارشناسان مجرب در خصوص انتخاب طرح تابلوسازی مشورت می نمایند.

تابلوسازی چلنیوم، ساخت تابلو بیلبورد ، تابلوسازی استیل، تابلوسازی کامپوزیت، تابلوسازی حروف برجسته سه بعدی، تابلوسازی فلکسی، تابلوسازی حروف فلزی، تابلوسازی ال ای دی ثابت و روان از جمله انواع سبک تابلوسازی به سبک مدرن به شمار می روند. امروزه خیلی از صاحبان مشاغل خواستار شیوه های تابلوسازی تبلیغاتی حروف برجسته هستند.

گروه تابلوسازی تکاور مجهز به کلیۀ امکانات لازم جهت طراحی و ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی در ابعاد و روش های متفاوت می باشند. همواره قادر به اجرای جدیدترین سبک های تابلوسازی تبلغاتی با قیمت ارزان می باشند.

قیمت تابلوسازی به طرح، نوع و سایز آن بستگی دارد. امکان اجرای تابلوسازی ارزان و یا گران وجود دارد و مشاغل مختلف می توانند متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را سفارش دهند.  

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با گروه تابلوسازی تکاور مشورت نموده و سپس سفارش خود را متناسب با موقعیت مکان نصب تابلوی تبلیغاتی ثبت نمائید.

تابلوسازی تکاور 

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28 26 90 55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28 07 92 55- 021

 کد پستی : 469 753 1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()