پرسلان بر یکی دیگر از انواع دیسک موجود در بازار به شمار می رود. پرسلان نوعی سرامیک است که از آن در امور ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته می شود. پرسلان سخت خمیر، پرسلان نرم خمیر و پرسلان چینی استخوانی از جمله مدل های مختلف پرسلان محسوب می شود و ویژگی های خاص خود را دارند. از این رو جهت برش هر کدام از آنها نیاز به پرسلان بر با سایز مناسب است که قدرت لازم جهت برش پرسلان بدون آسیب دیدگی را داشته باشد. به منظور خرید پرسلان بر به سایت ابزار مجید مراجعه فرمایید.

فروشگاه ابزار مجید از جمله فروشگاه های بورس عرضۀ انواع تیغه الماسه از جمله پرسلان بر ، سرامیک بر، آسفالت بر، آجر بر، بتن بر، سنگ بر و غیره می باشد.

خرید پرسلان بر در سایزهای متفاوت

به دلیل ساخت پرسلان به روش های مختلف، پرسلان ها با ضخامت متفاوت تولید می شوند. از این رو متناسب با نوع پرسلان باید از صفحات پرسلان بر در ابعاد مناسب استفاده گردد که احتمال آسیب دیدگی پرسلان کاهش یابد. از پرسلان جهت تزئین نمای ساختمان، کفپوش و پوشش دیوار سرویس بهداشتی و دیگر مکان های ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود.

پرسلان بر کینگلیون زنجیری یکی از پرفروش ترین دیسک های برش پرسلان محسوب می شود. بدین ترتیب افرادی که در حوزۀ نصب سرامیک پرسلان در پروژه های ساختمانی فعالیت دارند، می تواند با خرید صفحه پرسلان بر با سایز مناسب، پروسۀ برش پرسلان را افزایش دهد. علاوه بر آنکه سرامیک بدون ترک خوردگی و یا لب پریدگی برش داده می شود و از کمتر دچار خسارت می شوند.

انتخاب سایز پرسلان بر بستگی به ضخامت سرامیک پرسلان خواهد داشت، که می توان به دیسک پرسلان بر 18 سانتی، 11.5 سانت، 23 سانت و غیره اشاره نمود. در واقع متناسب با برندهای مختلف، ممکن است سایزهای دیسک پرسلان بر متفاوت از یکدیگر مشخص گردد. جهت انتخاب و خرید سرامیک بر و صفحه پرسلان بر با کیفیت می توانید به فروشگاه ابزار مجید مراجعه نمائید.

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()