پوستر دیواری به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات دیوارپوش به شمار می رود چون تکنولوژی تولید پوستر دیواری نسبت به کاغذهای دیواری قدیمی تغییرات اساسی نموده است. پوستر دیواری کودک نیز یکی از دسته بندی های اصلی این محصول دیوارپوش محسوب می شود. چند سال اخیر خیلی از افراد طرفدار خرید پوستر دیواری کودک برای تزئین سطوح دیوار اتاق نوزادان و کودکان هستند. جهت انتخاب و خرید پوستر دیواری کودک رعایت یک سری نکات مهم ضرورت دارد که در ادامۀ مقاله بیشتر بدان خواهیم پرداخت.

اگر قصد خرید پوستر دیواری کودک پسرانه و دخترانه را دارید، می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ فروش محصولات دیوارپوش از جمله کاغذ دیواری و پوستر دیواری فعالیت می کنند و همواره آلبوم های متنوعی از محصولات پوستر را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

تزئین دکوراسیون اتاق فرزندان با خرید پوستر دیواری کودک

اگر به دنبال تزئین دکوراسیون اتاق فرزندان خود هستید، می توانید از مزایای پوستر دیواری کودک با کیفیت استفاده نمائید. جهت خرید پوستر دیواری اتاق نوزادان، توجه به ویژگی های پوستر ضرورت دارد که می توان به قابل شستشو بودن، آنتی باکتریال بودن، دوام در برابر پارگی، ثبات رنگ در مقابل تابش نور خورشید و ضد حساسیت زا بودن اشاره نمود. با توجه به اینکه نوزادان از حساسیت بالایی برخوردار هستند، نوع کاغذ دیواری و پوستری که در نمای دکوراسیون اتاق نوزاد قرار می گیرد از اهمیت بالایی برخوردار است تا حساسیت پوستی و یا تنفسی برای آنها ایجاد نکند.

هنگام خرید پوستر دیواری کودک، توجه به کیفیت پوستر ضرورت دارد تا ماندگاری بالا داشته باشند. با کمی حوصله و دقت می توانید از میان انواع پوستر و کاغذ دیواری، بهترین محصول دیوارپوش مورد پسند خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا در طرح های متنوع و جذاب برای تزئین اتاق کودک تهیه نمائید.

برای مشاهده و خرید پوستر دیواری و پوستر دیواری کودک، می توانید به سایت فروشگاهی دیوار دکور مراجعه نموده و از میان آلبوم های پوستر دیواری این مجموعۀ معتبر، محصول مورد پسند خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنید.

فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()