خرید زغال سفید در اندازه و بسته بندی های مختلف امکان پذیر است. زغال سفید از زغال های بی کیفیت دیگر تولید می شود تا صرفۀ اقتصادی برای تولید کنندگان زغال داشته باشد. جهت خرید زغال سفید می توانید به فروشگاه های عرضۀ تجهیزات استعمال دخانیات مراجعه نمائید. زغال یکی از اقلام لازم جهت تهیۀ آتش محسوب می شود چون در فضای بستۀ شهری، همانند شهرستان ها نمی توان از چوب درختان جهت تهیۀ آتش برای پخت کباب استفاده نمود. به همین دلیل میزان تولید زغال نسبت به گذشته افزایش یافته است و نیاز خیلی از افراد را برآورده می سازد.

مجموعۀ سالار سوز جنوب از جمله فروشندگان معتبر در حوزۀ پخش زغال های سیاه و سفید می باشد. توسط این مجموعۀ معتبر می توان با کیفیت ترین زغال را جهت مصارف پخت و پز تهیه نمود.

خرید زغال سفید با قیمت ارزان

هدف از تولید زغال سفید عدم آسیب رساندن به محیط زیست می باشد و به میزان قابل توجهی می توان با قطع نمودن جریان تجهیزات حمل و نقل، گازهای دی اکسید کربن را از بین برد. از دیگر ویژگی های ذغال سفید می توان به میزان اندک تولید آلاینده های مضر آن نسبت به دیگر انواع زغال سیاه اشاره نمود.

از مزایای دیگر در خرید زغال سفید می توان به دوام بالای آن اشاره نمود. احتراق کمتری در زمان جابجایی و ذخیره سازی ایمن و آسان خواهد داشت. قیمت زغال سفید نسبت به دیگر انواع ذغال مقرون به صرفه تر خواهد بود و می توان جهت مصارف گوناگون از جمله پخت و پز استفاده نمود. این نوع زغال از استحکام بالایی برخوردار است و حرارت بالایی تولید می کند.

برای خرید زغال لیمو و زغال سفید ارزان می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به عرضۀ بهترین محصولات به مشتریان گرامی می باشند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()