پنجره دوجداره به عنوان یکی از محبوب ترین انواع پنجرۀ موجود در بازار به شمار می رود. نکتۀ مهم که در رابطه با پنجرۀ دوجداره وجود دارد، میزان استحکام و دوام بالای این نوع پنجره نسبت به پنجره های قدیمی می باشد ولی علت اصلی استقبال عموم مردم از خرید پنجره دوجداره ، عایق صدا و حرارت است که در ادامۀ مقاله بیشتر به شرح موضوع خواهیم پرداخت.

آنلاین پنجره به عنوان یکی از مجریان موفق در حوزۀ ساخت و نصب انواع درب و پنجره دوجداره در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به شرکت های معماری و غیره می باشد.

ساخت و نصب پنجره دوجداره

برخی از مراکز به صورت کاملاً حرفه ای در حوزۀ ارائه خدمات ساخت و نصب پنجره های دوجداره upvc فعالیت می کنند. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، به سهولت می توانند متناسب با سازه های مختلف، انواع درب و پنجره دوجداره را در طرح و ابعاد مختلف اجرا نمایند.

مهمترین ویژگی که پنجره دوجداره از آن برخوردار هستند، این است که عایق حرارت بوده و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. نصب پنجره دوجداره برای هر محیطی مناسب و کاربردی خواهد بود. متناسب با موقعیت های مختلف می توانید جهت عایق نمودن سازه های ساختمانی از صدا و هدر رفت انرژی، درب و پنجره ها را از جنس upvc انتخاب نمائید.

پنجره های دوجداره و چند جداره دارای لایه ای متشکل از هوا می باشد که باعث افزایش میزان ضخامت پنجره می شود. امروزه اکثر سازه های ساختمانی مجهز به درب و پنجره دوجداره هستند چون سطح استحکام این پنجره ها بسیار است. برای اطلاع از لیست قیمت پنجره دوجداره به سایت مراجعه کنید. 

برای سفارش نصب درب و پنجره دوجداره می توانید با گروه آنلاین پنجره تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را با کارشناسان فنی مجموعه انجام دهید.

آنلاین پنجره 

 شماره تماس:  02128422647

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()