محصولات دیوارپوش تنوع بالایی دارد که می توان به کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری نقش برجسته، کاغذ دیواری طلاکوب، کاغذ دیواری بافت دار، کاغذ دیواری طرح دار و ... اشاره نمود. متناسب با موقعیت های مختلف از نظر مکان ، می توانید مناسب ترین نوع از کاغذ دیواری سه بعدی را در ابعاد و طرح های متفاوت تهیه نموده و زیبایی دکوراسیون را دو چندان نمائید. فروش کاغذ دیواری سه بعدی توسط فروشندگان تجهیزات دکوراسیون داخلی صورت می گیرد. افرادی که علاقه مند به تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، راهرو و ... هستند، می توانند متناسب با فضای دکوراسیون، مناسب ترین طرح کاغذ دیواری را خریداری نمایند.

فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از عرضه کنندگان مطرح در زمینۀ فروش محصولات دیوارپوش از جمله کاغذ دیواری سه بعدی در سبک های مختلف می باشد. به منظور جلب رضایت مشتریان توانسته اند شرایط مناسب خرید اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی را برای آنان فراهم سازند.

تکنیک های نصب کاغذ دیواری سه بعدی ارزان

اکثر افراد به اشتباه تصور می کنند که تنها با خرید کاغذ دیواری سه بعدی لوکس می توان زیبایی دکوراسیون را دوچندان نمود و ارزش و بهای ملک را افزایش داد. این در صورتی است که یک طراح دکوراسیون مجرب و هر فردی که به هنر علاقه داشته باشد، می تواند با خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان نیز تغییرات چشمگیری در نمای دکوراسیون بوجود آورد و به نحوی جلوۀ مجلل به محیط ببخشد.

کیفیت چاپ کاغذ دیواری به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که تأثیر مستقیم بر روی قیمت کاغذ دیواری سه بعدی خواهد داشت. در مقالات دیگر نیز به مقولۀ نحوۀ انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی و مجلل پرداخته ایم که می توانید به آنها مراجعه نمائید.

جهت راهنمایی و مشاورۀ بیشتر در خصوص انتخاب و  خرید کاغذ دیواری می توانید با کارشناسان فروش دیوار دکور تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()