تابلو فنگ شویی یکی از محبوب ترین انواع تابلو رایج در بازار می باشد. به عبارتی سبک طراحی تابلوهای فنگ شویی تلفیقی از تصاویر و نقوش با مضامین مختلف است که می توانند از آنها جهت انرژی بخشیدن به فضای دکوراسیون استفاده نمود. فروش تابلو فنگ شویی در ابعاد مختلف صورت می گیرد و عموم افراد می توانند متناسب با حس و حال فضای دکوراسیون، تابلو فنگ شویی با تصاویر آرامش بخش را تهیه نموده و بر روی دیوار نمای دکوراسیون اتاق خواب نصب نمائید.

فاکتورهای متعددی در خصوص انتخاب طرح تابلو فنگ شویی وجود دارد که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در راستای خرید مناسب ترین تابلو با کارشناسان فروش مجموعۀ دکور آفیس مشورت نمائید.

اصول خرید تابلو فنگ شویی

در قسمت ابتدایی به طور مختصر به برخی از ویژگی ها تابلو فنگ شویی پرداختیم، اینکه هدف از طرحی تابلوهای فنگ شویی، انتشار انرژی مضاعف در فضا می باشد. افرادی که نیاز به آرامش دارند و همواره به دنبال فضایی آرامش بخش هستند، می توانند از مزایای تابلو فنگ شویی با تصاویر طبیعت جنگ، دریا، ساحل، تلفیق تصاویر پرندگان و طبیعت در نمای دکوراسیون استفاده نمایند.

جهت ایجاد انرژی مضاعف در نمای دکوراسیون به راحتی می توان از تابلو فنگ شویی با نماد باد و آتش در طراحی متفاوت استفاده نمود. خرید تابلو به عنوان یکی از وسایل دکوراتیو لاینفک محسوب می شود. متناسب با روحیات شخصی خود و نوع کاربری فضا به سهولت می توان تابلو فنگ شویی مناسب که انرژی بخش و در عین حال آرامش بخش استفاده نمائید.

قیمت فروش تابلو در نوع فنگ شویی نیز همچون هر تابلوی دیگری بر اساس جنس و ابعاد تعیین می شود. به راحتی می توانید متناسب با فضای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و ... مناسب ترین تابلو فنگ شویی را انتخاب و خریداری نمائید.

برای مشاهدۀ برخی از طرح های تابلو فنگ شویی می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید و سفارش خرید اینترنتی خود را ثبت نمائید.

فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()