راهکارهای متعددی برای خرید تجهیزات مراکز آزمایشگاهی وجود دارد که می توان به  فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی علمینو اشاره نمود. گسترش بستر اینترنت، عموم افراد از خرید آنلاین محصولات رضایت کامل دارند. در همین راستا، فروشگاه های عرضۀ کالا در اصناف مختلف، تلاش می کنند با راه اندازی وب سایت فروشگاهی، امکان خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی را برای مشتریان فراهم سازند. تنوع وسایل آزمایشگاهی بسیار گسترده است و افراد هنگام مراجعه به بازار برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی، ممکن است فرصت نداشته باشند که کلیۀ مشخصات فنی محصولات با برندهای مختلف را بررسی نموده و سپس کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

بدیهی است، فروشگاه آزمایشگاهی علمینو با گسترش فضای اینترنت اقدام به راه اندازی وب سایت فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی نماید. بدین ترتیب توانسته اند با درج کلیۀ محصولات آزمایشگاهی و همچنین لیست قیمت آنها، اطمینان خاطر را جهت خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی را برای مشتریان در تهران و شهرستان ها فراهم سازند.

آشنایی با خدمات فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی معتبر با اطمینان خاطر می توانید لوازم مورد نیاز محیط آزمایشگاه را تهیه نمائید. چنین مجموعه هایی به دلیل داشتن سابقه فعالیت طولانی مدت، جهت جلب رضایت مشتریان، فروش تجهیزات آزمایشگاهی را تضمین می کنند.

با توجه به گسترش فضای اینترنت، امکان تهیۀ اقلام آزمایشگاه از طریق فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی کار راحتی می باشد. به عبارتی افراد به سهولت می توانند، پس از بررسی کلی تجهیزات آزمایشگاهی، لوازم مورد نیاز خود را با برندهای معتبر، قیمت ارزان و همراه با گارانتی و دریافت خدمات پس از فروش تهیه نمایند.

تأسیس فروشگاه های اینترنتی لوازم آزمایشگاهی نسبت به گذشته افزایش یافته است و افراد زیادی خواستار استفاده از این خدمات هستند. با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی، می توانید پس از مقایسۀ محصولات با یکدیگر، کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه نمائید. جهت سفارش اینترنتی تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی می توانید از طریق  فروشگاه اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی علمینو اقدام نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 172
نمایش همه
علاقه مندی ها ()