سمپلر دراگون از جمله پرفروش ترین سمپلرهای موجود در بازار به شمار می رود. افرادی که قصد راه اندازی محیط آزمایشگاهی را دارند، بدون شک نیازمند به خرید انواع سمپلر می باشند. انتخاب و خرید سمپلر با توجه به نوع کاربری که دارد، نیاز به توجه و دقت دارد. از این رو توصیه می کنیم اطلاعات جامعی نسبت به سمپلرهای دراگون بدست آورید چون خیلی از افراد طرفدار خرید سمپلر دراگون هستند چون به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در سطح جهان محسوب می شود.

شرکت علمینوگستر به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ واردات و پخش ابزارآلات و دستگاه های پزشکی و آزمایشگاهی فعالیت می کند. با توجه به مزایا و ویژگی های قابل توجهی که محصولات کمپانی دراگون لب از آن برخوردار است، فروش سمپلر دراگون در لیست محصولات این مجموعۀ معتبر قرار دارد.

خرید سمپلر ثابت و متغیر دراگون

با توجه به اینکه میزان حجم انتقال مایعات جهت اجرای آزمایشات از اهمیت بالایی برخوردار است، کمپانی دراگون متناسب با کیت های آزمایشگاهی، توانسته اند انواع سمپلر ثابت دراگون و سمپلر متغیر دراگون را تولید نموده و به بازار جهانی عرضه کنند.

سمپلر ثابت 10 میکرولیتر دراگون، سمپلر ثابت 5 میکرولیتر دراگون، سمپلر متغیر 100 الی 1000 دراگون، سمپلر متغیر 10 الی 100 دراگون و ... برخی از انواع سمپلر دراگون هستند که توسط کمپانی دراگون لب ساخته شده اند.

البته کمپانی دراگون لب توانسته متناسب با نیاز محیط های آزمایشگاهی جهت سرعت بخشیدن به پروسۀ آزمایشات، انواع سمپلر چند کاناله دراگون را ساخته و در دسترس پرسنل آزمایشگاه قرار داده اند. البته انواع سمپلر تک کاناله دراگون نیز به منظور جابجایی تنها یک نمونه ساخته شده است.

به طور کلی هر محیط آزمایشگاهی نیاز به انواع سمپلر با سطح اندازه گیری مختلف دارند. جهت خرید سمپلر دراگون در مدل های مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر مراجعه نمائید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()