قیمت هات پلیت بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به برند و امکانات آن اشاره نمود. دستگاه هات پلیت به عنوان یکی از مهمترین ابزارآلات آزمایشگاهی محسوب می شود. این نوع دستگاه جهت ذوب نمودن و گرم کردن برخی از مواد اولیۀ آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شود. به عبارتی مجموعه های مختلف آزمایشگاهی که نیاز به دستگاه همزن حرارتی هستند، می توانند با صرفه نظر از توجه به لیست قیمت هات پلیت ، این دستگاه بسیار کاربردی را تهیه نمایند.

شرکت علمینوگستر یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ واردات و پخش دستگاه و ابزارآلات آزمایشگاهی در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است ولی با گذشت زمان توانسته اند سطح خدمات دهی مجموعۀ خود را در سراسر کشور گسترش دهند.

قیمت هات پلیت ایرانی خارجی و ایرانی

قیمت هات پلیت ایرانی قطعاً ارزان تر از قیمت هات پلیت خارجی می باشد چون وارداتی بودن قطعات، می تواند تأثیر مستقیم بر روی بی ثبات نمودن قیمت دستگاه های وارداتی نماید.

جهت اطلاع از قیمت خرید هات پلیت مگنت و هات پلیت استیرردار آلفا در مدل های مختلف می توانید با واحد فروش شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر تماس حاصل نموده و یا از وب سایت رسمی علمینوگستر دیدن فرمائید.

با توجه به تعدد مدل های دستگاه هات پلیت، متناسب با حجم کار و هزینه ای که جهت خرید دستگاه های آزمایشگاهی در اختیار دارید، می توانید مناسب ترین مدل این دستگاه ها را با قیمت مناسب و امکانات روز جهت محیط آزمایشگاه تأمین نمائید.

اکثر دستگاه های هات پلیت نسخه قدیمی دارای مشخصه های مختلف است که می توان به تایمر و تنظیم کنندۀ دما المنت های حرارتی اشاره نمود. قیمت هات پلیت به عوامل متعددی همچون سطح امکانات دستگاه بستگی دارد. متناسب با حجم کار و حداکثر دمایی که جهت گرم نمودن مواد اولیه متشکل از مایعات و جامدات نیاز است، انتخاب و خرید دستگاه هات پلیت صورت می گیرد. در عین حال بر روی قیمت هات پلیت نیز تأثیرگذار می باشد.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()