داکرومات از مهمترین موادی است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. از مواد داکرومات در صنایع مختلف، جهت مصارف گوناگون استفاده می شود. پوشش داکرومات برای قطعات فلزی ضرورت دارد چون اکثر قطعاتی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند، از جنس فلز آهن است که احتمال اکسید شدن و زنگ زدگی برای آنها، در هر شرایط آب و هوایی وجود دارد. از این رو کارخانجات و مجموعه های تولید کنندۀ کالا، دستگاه و ماشین آلات صنعتی، نیازمند به خرید تجهیزات فلزی روکشدار با مواد داکرومات هستند. از مهمترین مزایای مواد داکرومات می توان به مقاومت بالایی آنها در برابر خوردگی و حرارت بالا اشاره نمود. خرید داکرومات را از سایت با قیمت مناسب انجام دهید.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار به عنوان یکی از گروه های صنعتی فعال توانسته موفق به تأمین و عرضۀ مواد داکرومات در سطح بازار گردد. با توجه به موارد کاربردی که مواد داکرومت می تواند در امور مقاوم سازی قطعات فلزی داشته باشد، پوشش دهی قطعات فلزی با مواد داکرومات از مهمترین خدمات این مجموعه به شمار می رود.

مزایای ارائه خدمات پوشش داکرومات در صنعت

در ابتدا محلول داکرومات با استفاده از مواد داکرومات که از جمله مواد محلول در آب است، تهیه می شود. سپس کلیۀ قطعات فلزی در ابعاد مختلف داخل محفظه سبد مانند قرار گرفته می شوند و داخل محلول داکرومات غوطه ور می شوند. در نهایت قطعات آبکاری شده از داخل محلول خارج می شود و داخل دستگاه سانتریفیوژ قرار گرفته می شوند تا بدین وسیله بتوانند مواد مازاد محلول داکرومات را از روی سطوح قطعات فلزی خارج نمایند.

اجرای پوشش دهی داکرومات برای قطعات فولادی ضرورت دارد چون قطعاتی که از جنس آهن و یا غیر استیل ساخته شده اند، در برابر رطوبت مقاومت بالایی برخوردار نیستند. از این رو تهیۀ محلول داکرومات و پوشش دهی قطعات برای صنعت گران حائز اهمیت است.

صنایع مختلف جهت تهیۀ مواد داکرومات و یا سفارش آبکاری داکرومات و  خرید لاک رزوه می توانند با مجموعۀ پوشش پارس تماس حاصل فرمایند.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()