پلاستیک در امور بسته بندی مصارف گوناگونی دارد و نایلون حبابدار به عنوان یکی از مهمترین و پرفروش ترین انواع نایلون در بازار به شمار می رود. به طور کلی این نوع پلاستیک به صورت چند لایه ای ساخته می شود که لایۀ میانی دارای حباب های هوا است و به همین دلیل با عنوان نایلون حبابدار شناخته می شود. کاربرد گستردۀ این نوع پلاستیک را می توان در صنایع مختلف جهت بسته بندی محصولات مشاهده نمود. بدیهی است استقبال از خرید نایلون حبابدار ، داشتن قابلیت ضربه گیری است و گزینۀ مناسبی برای حفاظت کالاها در برابر فشار می باشد.  

دریا پلاستیک یکی از مراکز تولید کنندۀ پلاستیک های صنعتی در حال فعالیت می باشد. این مجموعۀ معتبر مجهز به دستگاه های کاملاً پیشرفته می باشد و توانسته اند نایلون حبابدار را به صورت رولی و کیسه ای تولید و عرضه نمایند.

فروش نایلون حبابدار رولی و کیسه ای

امروزه فروش نایلون حبابدار به صورت رولی و کیسه ای صورت می گیرد. صنایع مختلف به اقتضای نیاز و ابعاد اقلامی که قصد بسته بندی آنها را دارند، مناسب ترین مدل پلاستیک حباب دار را تهیه می کنند.

البته عموم افراد خرید نایلون حبابدار رولی را جهت امور بسته بندی اسباب و لوازم خانگی انجام می دهند. با استفادۀ درست از نایلون حباب دار ، به راحتی می توان میزان صدمات حمل و نقل کالاها را به حداقل رساند. در واقع لایۀ حبابدار این نوع پلاستیک، محافظ عالی برای مقابله و تشدید ضربه به قطعات مختلف می باشد.

تنوع مدل این نوع پلاستیک بسیار است و صنایع مختلف، برای بسته بندی و جابجایی ایمن وسایل کوچک و بزرگ می توانند از مزایای نایلون حبابدار بهره مند شوند. برای اطلاع از آخرین قیمت خرید نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار می توانید با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید و پس از اطمینان و آسودگی خاطر، می توانید پلاستیک مورد نظر خود را تهیه نمائید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 136
نمایش همه
علاقه مندی ها ()