کفش ایمنی یکی از انواع کفش هایی است که در محیط های کاری برای جلوگیری از آسیب دیدن پاها استفاده می شود. کفش ایمنی از مواد اولیه مرغوبی ساخته شده و می‌ تواند حفاظت کاملی را از پاها در برابر آسیب‌ های احتمالی داشته باشد. برای خرید کفش ایمنی باید بررسی‌ های لازم را انجام دهید تا از استاندارد بودن آن مطمئن شوید. همچنین با خرید کفش ایمنی از مراکز معتبر مانند رادین ایمن از کیفیت بالا و استاندارد بودن این کفش ها اطمینان حاصل خواهید کرد.

در محیط های مختلف مانند ساختمان سازی، کارخانجات، صنعتی ،تراشکاری ،کابینت سازی ،ماشینکاری و غیره بسیار مهم است که از کفش ایمنی استفاده شود تا از جان خود حفاظت  را انجام داد. در زمان کار ممکن است وسیله ای بر روی پاها بیفتد یا پا به درون دستگاه ها برود و یا مواد مذاب یا الکتریسیته به پاها آسیب برساند.به همین دلیل با استفاده از کفش ایمنی می‌توان از بروز این مشکلات و مشکلات بسیار دیگر جلوگیری کرد.

خرید کفش ایمنی مناسب با شغل

کفش های ایمنی در تنوع بالایی می باشند و در انواع جنس های چرمی و فلزی و پلاستیکی و غیره می باشند.بنابراین انتخاب یک کفش کار مناسب بسیار مهم میباشد و شما باید با توجه به شغلتان، کفش مناسبی را تهیه نمایید. برای کارگاه های ساختمانی معمولاً کفش های ایمنی در چرم‌ های جیر وجود دارند همچنین در شغل هایی که در ارتباط با مواد شیمیایی هستند از کفشهای پلاستیکی و ساق بلند استفاده میشود.در کارخانجات مواد غذایی از کفش هایی با رنگ های روشن و معمولاً سفید به دلیل بهداشتی بودن ، استفاده می‌شود. در مکان‌هایی که جریانات الکتریسیته وجود دارد کارکنان از کفش هایی ایمنی استفاده می کنند که ضد جریان الکتریسیته باشد.در بخش‌های صنعتی که کار با دستگاه ها و لوازم سنگین میباشد از کفش هایی مقاوم با کفه ای مستحکم و همچنین رویه فلزی استفاده می شود. جهت خرید تجهیزات ایمنی به سایت رادین ایمن مراجعه فرمایید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()