نایلون شیرینگ از پرفروش ترین انواع پلاستیک رایج در صنایع مختلف به شمار می رود. در صنایع مختلف، نوع بسته بندی نقش اساسی در حفظ و نگهداری محصولات و همچنین ارزش و بهای آنها خواهد داشت. تولید نایلون شیرینگ با مواد اولیۀ مرغوب پلیمری صورت می گیرد که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارد. این نوع پلاستیک تحت دمای بالا، تغییر حالت داده و امکان بسته بندی اقلام به صورت وکیوم را فراهم می کند. در صنایع تولید مواد غذایی، خرید نایلون شیرینگ سرعت پروسۀ بسته بندی مکانیزه کالاها را تسریع می بخشد.

جهت تهیۀ نایلون شیرینگ می توانید به طور مستقیم از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک اقدام نمائید. دریا پلاستیک، تولید کنندۀ لفاف های بسته بندی فعالیت خود را آغاز نموده است. همواره پاسخگوی سفارشات مشتریان در سراسر کشور می باشد. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ تولید پلاستیک های صنعتی فعالیت می کند.

خرید رول نایلون شیرینگ حرارتی

نایلون شیرینگ با استفاده از دستگاه های مخصوص شیرینگ مورد استفاده قرار گرفته می شوند. انتخاب و خرید پلاستیک شیرینگ در ابعاد مختلف صورت می گیرد. به عبارتی این نوع پلاستیک، امکان بسته بندی تکی و چندتایی اقلام مختلف را فراهم می نماید. در این صورت حمل و نقل محصولات به داخل کامیون و یا ذخیره سازی آنها در محیط انبار به راحتی انجام می گیرد. برای اطلاع از قیمت فروش نایلون حبابدار به سایت این مجموعه ماجعه فرمایید. 

قیمت نایلون شیرینگ به میزان ضخامت، میزان کیفیت پلاستیک و سایز رول نایلون بستگی دارد. به دلیل تنوع پلاستیک هایی که در حوزۀ بسته بندی تولید شده اند، متناسب با نوع اقلام باید، مناسب ترین نوع پلاستیک را تهیه نمائید که کاربری لازم را داشته باشد. به عنوان مثال نایلون شیرینگ حرارتی بهترین گزینه برای بسته بندی تکی و چند تایی کالاها با یکدیگر است که امکان افزودن دستگاه شیرینگ تونلی به خط تولید محصولات میسر است. این نکتۀ مهمی است که صاحبان مشاغل نسبت بدان توجه دارند.

برای خرید نایلون شیرینگ حرارتی که عایق رطوبت و گرد و غبار است، می توانید از طریق دریا پلاستیک اقدام نمائید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()