انتخاب تخت خواب استاندارد برای افرادی که قصد خرید سرویس خواب دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگام خرید تخت دونفره ، در نظر گرفتن سایز تخت خواب مهم است چون با کوچک تر شدن فضای اتاق های خواب، افراد به سختی می توانند تخت خواب دونفره کوچک تهیه نمایند. از این رو تولید کنندگان سرویس های خواب تلاش می کنند متناسب با کوچک تر شدن فضای اتاق، تخت دونفره جکدار در ابعاد استاندارد کوچک را تهیه نموده و به بازار عرضه نمایند.  

فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ تجهیزات و لوازم چوبی خانگی فعالیت می کند و در لیست محصولات سرویس خواب ، توانسته اند امکان خرید انواع تخت دونفره در مدل های مختلف را برای عموم مشتریان فراهم نموده است.

خرید تخت دونفره فلزی و چوبی

اگر خواستار تهیۀ تخت دونفره فلزی جکدار هستید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب بیاندازید. خوشبختانه ورود تختخواب های جکدار موجب شده تا افرادی که از فضای کمتری برخوردار هستند، بتوانند با تهیۀ این نوع تخت خواب، از فضای زیرین تخت نیز برای نگهداری وسایل بی استفاده و یا کم کاربرد استفاده نمایند و فضای بهینه ای را در اتاق خواب بوجود آورند.

قیمت تخت دو نفره بر اساس جنی و مدل آن تعیین می گردد و داشتن ابعاد استاندارد و بدنۀ مستحکم برای یک تختخواب استاندارد و خوب ضرورت دارد.

با توجه به تنوع بالای سرویس خواب در سطح بازار، انتخاب برای افراد مقداری دشوار می شود چون داشتن ابعاد استاندارد و کیفیت خوب بدنۀ تخت باید در نظر گرفته شود. اگر تجربۀ پیشین برای خرید تخت دو طبقه و تخت دو نفره نداشتید، توصیه می کنیم با کارشناسان فروش سرویس خواب مشورت نمائید. در این صورت راحت تر می توانید تخت دو نفره استاندارد و با کیفیت مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()