بدون تردید، تا کنون از تخت های دو طبقه در مکان های مختلف چون قطار و خوابگاه ها استفاده کرده اید. تخت دو طبقه دارای یک سری ویژگی های ظاهری است که موجب تمایز آن با تخت معمولی شده است. همانطور که می دانید خرید تخت دو طبقه گزینۀ مناسبی برای افرادی است که فضای کافی برای قرار دادن دو تخت خواب برای هر کدام از کودکان خود ندارند. بدین وسیله تخت خواب دو طبقه گزینۀ مناسبی است که بتوان برای هر کدام از کودکان تخت خواب مجزا تهیه نمود.

جهت مشاهدۀ برخی از مدل های رایج تخت خواب دو طبقه می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

تهیۀ تخت دو طبقه با قیمت ارزان

جهت تهیۀ تخت دو طبقه، در نظر گرفتن وضعیت قرارگیری نردبان و مستحکم بودن نردبان محافظ طبقه دوم ضرورت دارد چون معمولاً والدین هنگام خرید تخت دو طبقه، بیشتر نگران ایمن بودن طبقۀ دوم تخت هستند.

قیمت تخت دو طبقه بر اساس جنس و مدل آن مشخص می شود. خوشبختانه تنوع طرح تخت خواب های دو طبقه در سطح بازار بسیار است. والدین می توانند با بررسی بیشتر، تخت خواب مورد پسند فرزندان خود را تهیه نمایند. با بزرگ تر شدن کودکان، نیاز به تعویض تخت خواب بوده و می توانید تخت خواب دو طبقه بزرگسال تهیه نموده و جایگزین تخت قبلی نمائید.

سایز تخت دو طبقه از نظر عرض، طول و ارتفاع حائز اهمیت است. به عبارتی ارتفاع تخت باید به نحوی باشد که فرد در طبقۀ پایین بتواند بنشیند و سقف تخت طبقۀ دوم با سر برخورد نداشته باشد. فروش تخت دو طبقه در طرح های متنوع، موجب شده تا افراد مختلف بتوانند تخت خوابی متناسب با سلیقۀ شخصی خود را تهیه نمایند.

برای سفارش اینترنتی خرید تخت دو نفره و تخت دو طبقه می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب اقدام نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()