دستکش ایمنی یکی از ضروریات در هر شغلی بوده و کارکنان باید در ابتدا از تجهیزات ایمنی مانند دستکش کار برای شروع هر فعالیت استفاده کنند. دستکش کار در تنوع بالایی دارد و مناسب مشاغل مختلف طراحی شده است تا بتواند بهترین کارایی را در زمان کارکردن داشته باشد. فروش دستکش ایمنی از طریق سایت رادین ایمن در تنوع بالا انجام می گیرد. 

کاربرد دستکش کار

دستکش های کار با توجه به ماده سازنده آن و طراحی و نوع کاربرد آن در دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی می شود که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • دستکش ایمنی ضد حرارت
  • دستکش ایمنی ضد برش
  • دستکش کار مخصوص آزمایشگاه
  • دستکش کار ضد الکتریسیته
  • دستکش کار با ابزار و دستکش کار در کارگاه ها
  • دستکش کار برای مصارف خانگی

و...

ویژگی دستکش کار

مقاومت بالا در برابر ضربه، استفاده راحت و آسان از آن، انعطاف بالا، وزن سبک، جنس با کیفیت،مقاومت در برابر تنش های فیزیکی، ضد برش بودن ،عایق مناسب جریان الکتریسیته.  خرید دستکش لاستیکی و نیتریلی را از سایت رادین ایمن انجام دهید.

دستکش ایمنی ضد برش

از دستکش ایمنی در نوع ضد برش در محیط های کارگاهی استفاده زیادی می شود همچنین در بخش هایی که کار با ماشین آلات را انجام می دهند استفاده از دستکش ایمنی ضد برش بسیار ضروری می‌باشد دستکش کار ضد برش از انواع رایج دستکش های کار است که برای مشاغل بسیار زیادی از آن استفاده می‌شود.این دستکش ها باید دوام بالایی داشته باشد و سبک و خوش دست باشند همچنین به راحتی پاره نشده و به راحتی نیز از دست خارج نگردند. این دستکش ها باید ضد حساسیت باشند و از عرق کردن دست ها جلوگیری کنند و تهویه ی مناسبی را انجام دهند. فروش اینترنتی تجهیزات ایمنی از جمله دستکش ایمنی توسط رادین ایمن در سایت اختصاصی مجموعه انجام می گیرد

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()