کفش کار از انواع تجهیزات ایمنی است که ضروری برای تمامی مشاغل بوده و باید در نوع مناسب با شغل مورد نظر استفاده شود.در تولید کفش کار باید استانداردها رعایت شده باشند و در صورتیکه این استانداردها در نظر نگرفته شود محافظت کامل از پاها ایجاد نخواهد شد. بنابراین خرید از مراکز معتبر بسیار مهم بوده و به منزله خرید محصولات با کیفیت و استاندارد می باشد. فروش کفش کار در سایت رادین ایمن در انواع مختلف انجام می گیرد. 

پاها یکی از اعضای بسیار حساس بدن بوده که امکان آسیب دیدگی در آن در هنگام کار کردن بسیار زیاد بوده و به همین دلیل با استفاده از کفش کار میتوان از خطراتی مانند فرو رفتن میخ در پا ، افتادن اجسام سنگین بر روی پا ، فرو رفتن سنگ های تیز در بالا و غیره انجام داد.

خرید اینترنتی کفش کار

شما میتوانید با مراجعه به رادین ایمن انواع تجهیزات ایمنی از جمله کفش کار را به صورت اینترنتی نیز خریداری نمایید. این مرکز معتبر فروش محصولات خود را به سراسر کشور ارائه داده و می‌تواند خدمات دهی بسیار عالی را به شما ارائه کند و محصولات مورد نظرتان را در کمترین زمان به دست شما برساند. خرید کفش عایق برق و جوشکاری را زا سایت در انواع استاندارد انجام دهید.

فروش انواع کفش کار با کیفیت

کفش کار در محیط های کار مورد استفاده قرار گرفته و از پرکاربرد ترین نوع این کفش ها ، مجهز به زرهی فولادی در قسمت جلوی کفش می باشد که از آسیب دیدگی به انگشتان پا جلوگیری می کند.کفش کار معمولاً از جنس چرم طبیعی ساخته می شود و دارای  ماندگار بالایی است اما برخی از این کفش ها در نوع لاستیکی و غیره نیز به تولید رسیده که مناسب برای مشاغل مختلف می باشد.اگر از کفش کار مناسب با نوع محیط کار استفاده نشوند و در واقع این کفش کار ، کاربرد مناسبی را نخواهد داشت و از پاها به خوبی محافظت نخواهد کرد.برای خرید انواع کفش کار با کیفیت به سایت رادین ایمن مراجعه فرمایید و پس از مشاهده محصولات، کفش مناسب با مشاغل خود را خریداری نمایید. 

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()