کمد لباس مهمترین وسیله ای است که جهت نگهداری پوشاک شخصی افراد تهیه می شود و جزء لوازم دکوراسیون داخلی اتاق به شمار می رود. ذخیره و نگهداری وسایل شخصی داخل کمد لباس موجب نظم بخشیدن به فضای دکوراسیون می شود. با استفاده از این امکانات، می توان تمیزی و مرتب بودن را در فضای اتاق بوجود آورد و دسترسی به وسایل خانگی برای افراد راحت تر خواهد بود. متناسب با فضای خالی که در اتاق در اختیار دارید، می توانید کمد لباس با ظرفیت مناسب را تهیه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب سال های متوالی است که در عرصۀ فروش تجهیزات چوبی مانند فروش کمد لباس فعالیت دارد و کمد لباس درب لولایی و کمد لباس درب ریلی در طرح های متنوع و شکیل در لیست محصولات این مجموعۀ معتبر قرار دارد.

سفارش کمد لباس جادار

امروزه سبک طراحی کمد لباس تغییرات قابل توجهی نموده است چون طراحان تلاش نموده اند، فضایی برای قرار دادن اکسسوری و همچنین کیف و کفش نیز در نظر بگیرند. برخی از کمدهای لباس، علاوه بر داشتن کشو برای قرار دادن لباس، مجهز به باکس هایی برای قرار دادن کیف و کفش هستند. ضمن آنکه طراحی نمای بیرونی کمد لباس با آینه پوشانده شده است و فرد نیاز به آینه مجزا در فضای اتاق ندارد و می تواند از آینه های کمد لباس برای مشاهدۀ پوشش خود استفاده نمایند. فروش آینه کنسول در انواع جدید انجام می گیرد.

فروش کمد لباس در مدل های زیبا و کاربردی، موجب شده تا افراد راحت تر از گذشته بتوانند کمد لباسی در اندازه و ظرفیت مناسب تهیه نمایند.

بدیهی است قیمت کمد لباس به مدل، جنس یراق آلات و متریال تشکیل دهندۀ آن خواهد داشت. سایز کمد لباس بر روی قیمت کمد دراور تأثیرگذار خواهد بود.

برای تهیۀ طرح های جدید کمد لباس می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب بیاندازید چون این مجموعه توانسته بر حسب نیاز بازار، انواع کمد لباس درب لولایی و ریلی را برای عموم مشتریان در تهران و شهرستان ها با قیمت ارزان فراهم نموده است.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()