ماسک سه لایه از جمله رایج ترین انواع ماسک پزشکی موجود در بازار به شمار می رود. در محیط درمانی افراد بیمار فراوانی وجود دارد که ممکن است با بیماری های عفونی و ویروسی روبرو باشند و به همین دلیل کادر درمان جهت جلوگیری از انتقال بیماری از راه تنفسی نیازمند به استفاده از ماسک سه لایه هستند. تعدد مدل های ماسک پزشکی بسیار است و متناسب با موقعیت های مختلف نیاز به استفاده از ماسک پزشکی مناسب است. فروش ماسک پزشکی را در طرح و رنگبندی های مختلف صورت می پذیرد.

فروشگاه همتا در لیست محصولات خود، توانسته امکان خرید ماسک پزشکی سه لایه پک 50 تایی برای مشتریان فراهم نموده است. این مجموعه محصولات با کیفیتی را در دسترس انتخاب مشتریان قرار می دهند.

مشخصه های مهم ماسک سه لایه

جهت تهیۀ ماسک پزشکی سه لایه از پارچه های اسپان باند و ملت بلون استفاده می شود چون هر کدام از آنها دارای بافت بسیار ریز بوده و از عبور ذرات در حد میکرون جلوگیری می کند. متناسب با موقعیت هایی که امکان قرارگیری در معرض بیمارانی که با بیماری میکروبی و ویروسی روبرو هستند، نیاز به استفاده از ماسک پزشکی است. ماسک پزشکی به دلیل جنس پارچه هایی که جهت ساخت آنها مورد استفاده قرار گرفته می شود، مانع از عبور ذرات معلق میکروب و یا ذرات مخاطی فرد بیمار به افراد می شود.

بدون شک کاربرد ماسک های پزشکی سه لایه را در محیط های درمانی و همچنین در سطح جامعه مشاهده کرده اید. خرید ماسک سه لایه و استفاده از آن جهت انجام یک سری فعالیت ضرورت دارد و می تواند سلامت شما را حفظ کند.

برای مشاهدۀ قیمت خرید ماسک سه لایه و سفارش اینترنتی ماسک پزشکی با قیمت ارزان تر در تعداد می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی همتا اقدام نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()