طرح توجیهی محدود به یک رشتۀ خاصی ندارد و کارشناسان متخصص قادر به تهیۀ گزارشات کاملاً تخصصی در حوزه های مختلف کسب و کار می باشند که در ادامۀ این پست به برخی از موارد مهم آن خواهیم پرداخت. نوشتن طرح توجیهی تنها به کسب و کارهای نوپا اختصاص ندارد و می توان برای فعالیت هایی که قصد گسترش آنها را دارید، نیز طرح توجیهی تهیه نمائید.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا به عنوان مجری کارآمد فعالیت خود را آغاز نموده است و خدمات طرح توجیهی را به شما ارائه می کند. این مجموعه متشکل از متخصصین کسب و کار است که اطلاعات جامعی نسبت به جوانب مختلف یک حرفه دارند و می توانند از نظر مالی، اقتصادی و مطالعات امکان سنجی مشاغل نوپا را به طور دقیق تجزیه و تحلیل نمایند.

طرح توجیهی کسب و کارهای کوچک و بزرگ

به طور کلی متناسب با هر کسب و کاری در ابعاد کوچک و بزرگ، تهیۀ گزارش طرح توجیهی لازم است. کارشناسان فنی متخصص با تجزیه و تحلیل تمام جوانب کار از نظر اقتصادی، مالی، امکان سنجی بازار و امکانات، آینده راه اندازی مشاغل را مورد بررسی دقیق قرار می دهند.

طرح توجیهی تولید گیاهان دارویی، طرح توجیهی صنایع نساجی جهت راه اندازی کارگاه خیاطی، طرح توجیهی صنایع مواد غذایی جهت امور بسته بندی محصولات، طرح توجیهی صنایع چاپ جهت چاپ تصویر بر روی پارچه و پوشاک، طرح توجیهی فناوری اطلاعات جهت راه اندازی مجموعۀ کافی نت و یا برنامه نویسی تخصصی یک پروژه و تولید یک نرم افزار حسابداری و ... از جمله انواع نگارش طرح توجیهی محسوب می شوند که متناسب با کسب و کارهای مختلف تهیه می شوند.

قیمت نگارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی شیره انگور و... به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به حجم پروژه، اشاره نمود. توسعه فرهنگ کارآفرینی با تهیۀ طرح توجیهی می تواند به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. عدم توجه به این موضوع مهم، می تواند خسارت جبران ناپذیر در پی داشته باشد. جهت دست یافتن به موفقیت نیاز به مطالعه سنجی فراوان پیش از آغاز یک کسب و کار می باشد چون هنگامی که یک پروژه استارت اولیۀ خود را می زند، نیازمند به صرف هزینه است و عدم موفقیت یک پروژه علاوه بر خسارت مالی، از نظر ذهنی نیز برای افراد ناخوشایند خواهد بود.

جهت مشاورۀ رایگاه و درخواست طرح توجیهی سفارشی می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()