فروش استرچ پالت بند به صورت رولی در ابعاد و ضخامت مختلف صورت می گیرد. استرچ از جمله نایلون هایی است که دارای انعطاف پذیری بالایی دارد و به دلیل داشتن حالت کشسانی فوق العاده ای که دارد، به سهولت می توان جهت بسته بندی اقلام مختلف از آنها استفاده نمود. به طور کلی بسته بندی از مهمترین بخش هایی است که در صنایع مختلف بدان توجه ویژه ای می شود و انتخاب نوع پلاستیک، نقش اساسی بر روی حفظ و نگهداری اقلام خواهد داشت. فروش استرچ پالت بند ارزان توانسته تحولی بزرگ در قسمت بسته بندی در صنایع مختلف بوجود آورد.

فروش استرچ پالت بند در لیست محصولات مجموعۀ حباب پدیده قرار دارد. این مجموعۀ معتبر بیش از چند سال است که فعالیت خود را در زمینۀ تولید پلاستیک های صنعتی آغاز نموده است و بر حسب نیاز صنایع تولیدی و عرضه کننده توانسته اند نایلون های با کیفیتی را تولید نموده و به بازار عرضه نمایند.

اهمیت صنعت فروش نایلون استرچ پالت بند

با توجه به مطالب عمده ای که بدان اشاره نمودیم، استقبال از فروش عمده استرچ پالت بند به دلیل داشتن خاصیت کشسانی آن است که امکان بسته بندی منسجم و مستحکم محصولات را فراهم می کند. استفاده فراوان از پالت های پلاستیکی و چوبی جهت چیدمان و ذخیره سازی کالاها در کارخانجات، استفاده سیستم مکانیزه برای امور بسته بندی اقلام جهت حفاظت آنها در برابر آلودگی محیطی و نفوذ آب به سهولت می توان از خدمات فروش استرچ پالت بند استفاده نمود.

بدون شک، استفاده از چنین امکاناتی، می توان به امور بسته بندی و جابجایی محصولات به داخل ماشین های بار سرعت بخشید. امروزه کارخانجات تولید کنندۀ مواد غذایی، محصولات بهداشتی، خودروسازی و غیره از مزایای فیلم استرچ جهت افزایش راندمان کاری مجموعه استفاده می کنند.

برای سفارش  فروش نایلون حبابدار و فیلم استرچ با ضخامت استاندارد و یا سفارشی می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ حباب پدیده تماس حاصل فرمائید.

 شرکت حباب پدیده 

شماره دفتر :  55753091-021 –  همراه : 20351480912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()