پوستر دیواری از جمله معروف ترین محصولات دیوارپوش به شمار می رود و افراد زیادی علاقه مند به تزئین نمای دکوراسیون قسمت های مختلف ساختمان با استفاده از پوستر دیواری ساده و یا طرح سه بعدی می باشند. اگر خواستار تغییر اساسی و کم هزینه در نمای منزل هستید، می توانید مناسب ترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی و یا پوستر را انتخاب نموده و بر روی نمای دیوار نصب نمائید. انتخاب و خرید پوستر دیواری بر اساس فاکتورهای متعددی صورت می گیرد که می توان به تناسب طرح با دیگر تجهیزات دکوراسیون، سلیقۀ شخصی و یا نوع کاربری اشاره نمود.

فروشگاه دکور آفیس چندین سال است که به عنوان یکی از مراکز فروش شناخته شده در حوزۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد. این مجموعه متناسب با سلایق مختلف، توانسته اند انواع پوستر دیواری، کاغذ دیواری، کفپوش، آسمان مجازی و ... را تهیه نموده و به بازار عرضه می نمایند.

مشخصۀ پوستر دیواری با دوام

پوستر دیواری در طرح و ابعاد متفاوت عرضه می شوند. مهمترین مشخصه ای که پوسترهای دیواری دارند، قابل شستشو بودن و استحکام بالای این نوع محصول دیوارپوش است که موجب تمایز آن با کاغذ دیواری شده است.

اگر قصد تغییرات بالقوه ای در نمای دکوراسیون منزل دارید، می توانید با خرید و نصب پوستر دیواری پشت مبلمان و یا نصب پوستر دیواری پشت میز تلویزیون، زیبایی دکوراسیون را دوچندان نموده و جلوه ای خاص به نمای پذیرایی ببخشید.

علاوه بر آنکه با خرید پوستر دیواری طرح انیمیشن کودکانه، می توانید اتاق فرزندان نوپای خود را تغییر دهید. نصب پوستر دیواری سه بعدی کودک نظر هر کودکی را به خود جذب می کند و می تواند حس استقلال و کنجکاوی کودک را تحریک کند. امروزه خیلی از افراد خواستار تغییرات اساسی در نمای دکوراسیون منزل خود هستند ولی نیاز به هزینۀ کمتری داشته باشد.

در واقع خرید پوستر دیواری طبیعت ، گل، جلوه های تجسمی، چهره و ... به تنهایی می تواند نمایی فوق العاده خاص به دکوراسیون ببخشد.

جهت مشاهدۀ برخی از پرفروش ترین طرح های پوستر دیواری سه بعدی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید و به صورت آنلاین پوستر مورد پسند خود را با قیمت ارزان تر از بازار سفارش دهید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()