ویدئو پروژکتور اندرویدی از جمله دستگاه های پروژکتور شناخته شده در لیست محصولات فروشگاه نیزار کالا محسوب می شود. کاربرد عمدۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ می باشد. در واقع تأمین دستگاه های ویدئو پروژکتور توسط مؤسسات آموزشی و مراکز آمفی تئاتر صورت می گرفت ولی با گذشت زمان و گسترش صنعت ساخت دستگاه های پروژکتور در داخل کشور، امکان خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی ارزان برای عموم افراد فراهم شد. بدین وسیله خیلی افراد برای ایجاد محیطی فرح بخش و سینمای خانگی می توانند از مزایای دستگاه های پروژکتور استفاده نمایند.

مجموعۀ نیزار کالا به عنوان سازندۀ مطرح در حوزۀ ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور توانسته موفقیت های زیادی را بدست آورد. انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی، ویدئو پروژکتور وای فای دار را در مدل های مختلف ساخته و در دسترس انتخاب مشتریان در سراسر کشور قرار دهند. محصولات این مجموعه با محصولات رقبای تجاری خود، از نظر کیفیت برابری می کند.

نکات کلیدی خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی جیبی

اگر خواستار تهیۀ ویدئو پروژکتور اندرویدی که مجهز به سیستم عامل اندروید است، توصیه می کنیم نکات مهم و کلیدی که در قسمت زیرین بدان اشاره می کنیم، نیز توجه داشته باشید.

میزان رزولوشن تصویر، کیفیت نور، قدرت و توان باتری دستگاه، قیمت، ساپورت قابلیت WiFi، پشتیبانی از سیستم صوتی، صفحه نمایشگر قابل تنظیم، نور زیاد، کابل، داشتن قابلیت تعویض لامپ، میزان صدای فن و ... از جمله موارد مهم هستند که نقش اساسی در انتخاب و خرید دستگاه های ویدئو پروژکتور اندرویدی پرتابل خواهد داشت.

کاربرد گستردۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور را می توان در امور آموزش در کلیۀ سطوح مشاهده نمود. چرا که با استفاده از پروژکتور می توان به صورت تصویری به دانش آموزان آموزش داد و آموزش تصویری درک مطالب را برای افراد راحت تر می کند. سالن های کنفرانس و همایش نیز جهت ارائه مطالب تصویری از مزایای ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار استفاده می کنند.

جهت خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()