با گسترش صنعت بسته بندی تولید انواع نایلون های بسته بندی نیز گسترش پیدا کرده و افراد زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند. یکی از انواع نایلون های بسته بندی رایج ، نایلون حبابدار است که برای بسیاری از بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین تولید کیسه نایلون حبابدار به شکل گسترده در کشورمان انجام گرفته و فروشندگان مختلفی در این راستا فعالیت می‌کنند. فروشگاه باران پلاست یکی از مراکز خوشنام و با تجربه در زمینه تولید کیسه نایلون حبابدار با کیفیت است که انواع نایلون را با کیفیت های بسیار عالی و به فروش می‌ رساند.

مرکز تولید کیسه نایلون حبابدار

مراکز تولید کیسه نایلون حبابدار انواع مختلفی از نایلون را در تنوع تعداد لایه ،اندازه حباب و مدل های متنوع انجام داده و به فروش می‌ رساند. به طور کلی نایلون های حبابدار دارای کاربرد بسیار زیادی هستند که از انواع این کاربرد ها می‌ توان به بسته بندی محصولات چوبی، بسته بندی قطعات خودرو ،بسته بندی لوازم خانگی ،بسته بندی قطعات الکتریکی، بسته بندی لوازم و اثاثیه و غیره اشاره کرد. فروش استرچ پالت بند توسط این مرکز با کیفیت عالی ارائه می شود.

همه ما در بسته‌ بندی کالا ها، نایلون های حبابدار را مشاهده کرده‌ ایم و تا حدودی با آن آشنا هستیم ، این نایلون دارای یک سطح نرم و صاف و لطیف می باشد که در تماس با محصولات بوده و سطح دیگر پوشیده از حباب های هوا می باشد که نقش ضربه گیر را اجرا می‌کند.با توجه به تولید کیسه نایلون حبابدار به صورت گسترده در کشورمان، رقابت میان فروشندگان بسیار بالا بوده اما فروشندگانی هستند که این نایلون ها را در کیفیت عالی و با قیمت ارزان ارائه می‌کنند که فروشگاه باران پلاست یکی از این مراکز معتبر و عالی برای خرید های شماست.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()