طرح توجیهی دارای بخش های تعریف شده می باشد که جوانب مختلف یک کسب و کار را پوشش می دهد. تعریف مجری طرح، معرفی محصول و نوع خدمات همراه با مطالعات و بررسی بازار، تحلیل بازار، مطالعات فنی و میزان سوددهی اجرای پروژه از موارد مهم و اساسی است که هنگام تهیۀ گزارشات انواع طرح توجیهی به صورت کتبی گرداوری می شود. به طور کلی مطالعات امکان سنجی بهترین روش برای بررسی وضعیت بازار نسبت به محصول و یا خدمات می باشد. پیش از آغاز یک پروژه نیاز به بررسی فنی و مالی اجرای پروژه می باشد، تا بدین وسیله بتوان بازخورد بازار را پیش بینی نمود و از راه اندازی پروژه های ناموفق جلوگیری کرد.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از جمله گروه های شناخته شده ای است که می تواند به بهترین شکل ممکن مطالعات بازار را انجام داده و بهترین روش و تکنیک ها را متناسب با پروژه ای که سرمایه گذاران انجام می دهند انتخاب می کنند.

کسب موفقیت با نگارش طرح توجیهی

امروزه جمع آوری گزارشات طرح توجیهی مانند طرح توجیهی آنتی بیوتیک دامی را می توان در زمینۀ مشاغل متعددی از جمله تولید عرقیات معطر، راه اندازی گلخانه، پرورش قارچ، بسته بندی غلات و حبوبات، تولید و بسته بندی گیاهان طبی، تولید آب معدنی، پرورش و بسته بندی زعفران، تولید روغن زیتون و ... برخی از ایده های کسب و کار هستند که برخی از افراد علاقه مند به سرمایه گذاری در این نوع مشاغل می باشد. تهیه و نگارش طرح توجیهی بر اساس مباحث مالی، اقتصادی، امکان سنجی بازار و ... صورت می گیرد.  

از مهمترین خدمات گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا می توان به مطالعات بازار و تعیین زمان سوددهی پروژه اشاره نمود. ارائه طرح توجیهی متناسب با مشخصات مختلف از نظر صنعتی، گردشگری، صنایع غذایی، تفریحی، مکان های اقامتی و ... همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات سرمایه گذاران محترم می باشند.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()