واحد گشت به عنوان یکی از مراکز معتبری است که توانسته فعالیت خود را در حوزۀ کرایه اتوبوس دربستی جهت تردد درون شهری و برون شهری فراهم آورد. مراکز واحد گشت با تهیۀ اتوبوس های لوکس به همشهریان کمک می کند که بتوانند به صورت گروهی در سطح شهر تردد داشته باشند. همانطور که می دانید اکثر مؤسسات جهت تهیۀ سرویس رفت و برگشت پرسنل خود از این فرصت استفاده می کنند. البته برخی از مدارس نیز برای رفت و آمد دانش آموزان از  خدمات واحد گشت برای اجارۀ اتوبوس دربستی استفاده می نمایند.

واحد گشت تهران دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ خدمات واحد گشت فعالیت می کند. تأمین نیروی انسانی متعهد، رانندگان حرفه ای و اتوبوس هایی با برندهای معتبر از جمله کارهایی است که این مجموعۀ معتبر جهت ارائه بهترین خدمات به همشهریان ارائه می دهند.

از این رو مجموعه های مختلف می توانند برای تهیۀ ایاب و ذهاب تعدادی از افراد، از خدمات واحد گشت برای اجاره اتوبوس دربستی استفاده نمایند. توجه داشته باشید که دریافت خدمات واحد گشت را از مراکز معتبر دریافت نمائید که دارای سابقۀ فعالیت بلند مدت باشند. سرویس دهی واحد گشت بهشت زهرا ، به افراد کمک می کند که بتوانند وسیلۀ نقلیۀ گروهی را برای ایاب و ذهاب میهمانان جهت اجرای مراسم خاکسپاری فراهم سازند.

مجموعه هایی که قصد تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ گروهی جهت سرویس تشریفات میهمانان دارند، می توانند از خدمات مراکز واحد گشت استفاده نمایند. چنین مجموعه هایی متناسب با سطح خدماتی که ارائه می دهند از اتوبوس های برند با ظرفیت های بالا و یا متوسط استفاده می کنند که بتوانند متناسب با نیاز مشتریان، سرویس نقلیۀ گروهی ایمن ارائه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینۀ اجاره اتوبوس دربستی می توانید با واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 141
نمایش همه
علاقه مندی ها ()