خودروی فیدلیتی همان برند جتور است که در سال 2018 تازه در کشور چین به بازار معرفی شد. پشتوانۀ این خودرو، یک برند معروف بنام چری قرار دارد که از سابقۀ درخشانی در حوزۀ تولید خودروهای شاسی بلند برخوردار می باشد. به عبارتی جتور یا همان فیدلیتی از جمله خودروهای لوکس چری به شمار می رود که امروزه توسط گروه خودروسازی بهمن در ایران مونتاژ شده و به بازار عرضه می شود. علاقه مندان این برند معتبر می توانند از شرایط خرید اقساطی فیدلیتی ، استفاده نموده و مالک اتومبیل مورد پسند خود شوند.

خودروی فیدلیتی به عنوان یکی از خودروهای کراس اوور نسبتاً بزرگ به شمار می رود، به گونه ای که دارای ابعادی کوچک تر از توسان TL  و بزرگ تر از چری تیگو 7 می باشد. مجهز به پیشرانه توربو و گشتاور بالا، گیربکس 6 سرعته دو کلاچه و به صورت تک دیفرانسیل ساخته شده است. خیلی از افراد به دلیل داشتن آپشن های فوق العاده ای که دارد، علاقه مند به خرید اقساطی فیدلیتی هستند. در واقع افزایش چند درصدی و ناگهانی خودروهای کراس اوور، امروزه تنها از طریق خرید اقساطی فیدلیتی می توانند مالکیت این خودروی با کیفیت را بدست آورند.

خودروی فیدلیتی دارای طراحی کابین فوق العاده ساده و شیک می باشد که افراد به سادگی می توانند با دکمه های کابین و داشبورد کار کرده و تنظیمات تجهیزات اتومبیل از جمله باز و بسته کردن شیشۀ پنجره، مه شکن، روشن و خاموش کردن چراغ ها، کنترل سیستم صوتی و تصویری، تنظیم دندۀ اتومبیل و ... را به سادگی انجام دهند. به عبارتی اگر اغراق آمیز نباشد، چیدمان و طراحی کنسول مرکزی خودروی فیدلیتی به نوعی از خودروهای آلمانی الهام گرفته شده است. خرید اقساطی فیدلیتی بهترین گزینه برای تهیۀ این خودروی لوکس برای افراد آفرود باز به شمار می رود. جهت آگاهی از قیمت روز برای خدمات فروش اقساطی فیدلیتی با شرایط اقساط بلند مدت و تحویل فوری اتومبیل با کارشناسان فروش آرشا خودرو تماس حاصل فرمائید.

 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()