اتوبار به عنوان مجموعه ای حرفه ای در زمینۀ اسباب کشی خانه فعالیت خود را راه اندازی نموده است. همانطور که می دانید از گذشته تا به امروز، عموم افراد در حال جابجایی محل سکونت خود هستند و این مسئله یکی از دغدغه و درگیری ذهنی آنها به شمار می رود. در واقع افراد با دغدغۀ انتخاب وسیلۀ نقلیۀ باری با ظرفیت مناسب، نیروی کمکی جهت حمل وسایل سنگین و بسته بندی اصولی بارها روبرو می باشند. بنابراین افتتاح مراکز اتوبار در مناطق مختلف توانسته به یاری این نوع شهروندان بیاید.

اتوبار آزادی نیز به عنوان یکی دیگر از مجموعه های اتوبار و باربری در منطقۀ تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همواره تلاش دارد بهترین وسایل نقلیۀ باری از جمله کامیون، نیسان، وانت و ... را متناسب با نیاز مشتریان برای آنها تأمین نمایند.

موارد مهم و کلیدی تعیین هزینۀ اتوبار

اسباب کشی منزل یک پروسۀ زمانبر است و افراد بدون کمک اتوبار نمی توانند از عهدۀ آن برآیند. به همین دلیل مراکز اتوبار در مناطق مختلف راه اندازی شده اند تا بتوانند کمک رسان شهروندان گرامی باشند. این مجموعۀ معتبر با استخدام نیروی انسانی آموزش دیده، متعهد و با قدرت جسمانی قوی توانسته اند فرآیند اسباب کشی منزل را به صورت اصولی و در مدت زمان کوتاه برای شما فراهم آورند.

چنین مجموعه هایی با وسایل نقلیۀ باری با ظرفیت های مختلفی که در اختیار دارند، توانسته اند نیاز شما را به بهترین شکل برآورده نموده و تنها با یکبار می توانید پروسۀ باربری و حمل اثاثیۀ منزل و یا راه اندازی کسب و کار خود را انجام دهید. عوامل تعیین کننده بر هزینۀ اتوبار عبارتند از مدت زمان حمل و نقل، نوع وسیلۀ نقلیۀ باری، تعداد کارگر و انجام امور بسته بندی اصولی می باشد. جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص قیمت خدمات اتوبار و باربری می توانید با مرکز اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()