کاغذ دیواری سه بعدی از جمله محصولات دیوارپوش موجود در بازار به شمار می رود. امروزه سبک طراحی و چاپ کاغذ دیواری دچار تغییرات شگرفی قرار گرفته است که در نتیجۀ این اتفاق، شاهد فروش کاغذ دیواری سه بعدی در ابعاد و طرح های متنوع و شکیل می باشیم. بدین ترتیب اگر علاقه مند به ایجاد تغییرات اساسی در نمای قسمت های مختلف دکوراسیون هستید، می توانید از زیبایی تصاویر این نوع دیوارپوش بهره مند گردید. خیلی از افراد همچنان علاقه مند به تزئین نمای داخلی با محصولات دیوارپوش هستند. از این رو تنوع طرح تصاویر سه بعدی موجب شده، افراد بیشتری از تصاویر منحصربفرد و رویایی کاغذ های دیواری سه بعدی برای بعد بخشیدن به نمای دکوراسیون داخلی استفاده نمایند.

فروشگاه دیوار دکور از جمله مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله محصولات دیوارپوش در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است. با بررسی وضعیت بازار ، توانسته موفق به عرضۀ محصولات مدرن کاغذ دیواری از جمله دیوارپوش گردند. در این صورت می توان در مدت زمان اندک از زیبایی کاغذ دیواری سه بعدی جهت تزئین و تغییر دکوراسیون سالن پذیرایی، محیط آشپزخانه، اتاق خواب و ... بهره برد.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی pvc

اگر به دنبال تغییرات کلی در نمای دکوراسیون داخلی منزل هستید، به تنهایی می توانید از تصاویر پوستر دیواری سه بعدی مناظر طبیعی، تصاویر انتزاعی، گل، تصاویر ساحل و دریا و ... استفادۀ بهینه نمائید. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی به ابعاد و طرح آن بستگی دارد و می توان متناسب با نمای دکوراسیون، کاغذ دیواری مناسبی را تهیه نمائید. به دلیل تنوع محصولات دیوارپوش موجود در بازار، به راحتی می توان کاغذ دیواری سه بعدی ارزان و شکیل تهیه نمود.

اگر علاقه مند به خرید کاغذ دیواری با قیمت ارزان و طرح های متنوع امروزی هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر می توانید دیوارپوش مناسبی را متناسب با نوع کاربری محیط با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()