آموزش از راه دور برای یادگیری هر نوع آموزشی می تواند بهترین فرصت برای رسیدن به موفقیت و کسب دانش جدید می باشد. عوامل متعددی وجود دارد که برخی از دانش آموزان نمی توانند به راحتی به مدارس حضور پیدا کنند. بنابراین احداث مدارس آموزش از راه دور می تواند فرصت مناسبی برای ادامه تحصیل و جلوگیری از بازماندن نسب به کسب دانش جدید محسوب شود. خوشبختانه بیش از گذشته از نظام های مکاتبه ای، رادیو تلویزیونی و ... بهره گرفته می شود. اجرای آموزش از راه دور توسط کادر مدرس مجرب همچون برگزاری کلاس های حضوری می تواند مؤثر باشد و امروزه دانش آموزان متعددی توانسته اند با بهره گیری از چنین خدمات آموزش از راه دور ، باز نمانند از ادامه تحصیل!

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها سال های متوالی است که توانسته با بهره گیری از معلمان حرفه ای و مجرب، تهیۀ تجهیزات مورد نیاز جهت ضبط کلاس آنلاین، بسترسازی لازم را جهت برگزاری آموزش از راه دور مهیا سازند. افرادی که قصد ادامه تحصیل در دوران متوسطه را دارند، می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص شهریۀ برگزاری جلسات با دفتر آموزشی مجموعه تماس حاصل فرمائید.

امروزه با بهره گیری از امکانات پیشرفته دیجیتالی، مدارس و مؤسسات توانسته سطح خدمات دهی مجموعۀ خود را توسعه بخشیده و شرایط مناسبی را برای شیوۀ آموزش از راه دور مهیا سازند. دانش آموزان با در اختیار داشتن بستر اینترنت و دستگاه های هوشمند همچون موبایل، تبلت، لب تاپ و کامپیوتر می توانند به صورت غیر حضوری، از طریق نرم افزار مخصوص، از خدمات آموزش از راه دور بهره مند گردند. به طور کلی  دوره آموزش مجازی مزایای متعددی دارد و بااستفاده از تجربیات اساتید و معلمان حرفه ای، به راحتی می توانند کلیۀ دروس را به صورت غیر حضوری با دانش آموزان در اختیار قرار دهند. جهت ثبتنام می توانید با واحد آموزشی مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()