کنتاکتور abb از دیگر انواع کنتاکتور موجود در بازار به شمار می رود که جهت بهینه سازی سیستم های الکتریکی از آنها استفاده می شود. فروش کنتاکتور در مدل های مختلف صورت می گیرد. از این رو متصدیان متناسب با سیستم های مختلف می توانند مناسب ترین مدل کنتاکتور ای بی بی را تهیه نمایند. فروشگاه پایا برق به منظور افزایش سطح اطلاعات عمومی شما مشتریان گرامی، توانسته این مقاله را جهت شرح موارد کاربرد کنتاکتور abb تهیه نمایند. استقبال از نصب و  خرید کنتاکتور abb ، محدود کردن جریان لحظه ای سیستم می باشد. در واقع زمانی که برق قطع می شود، کنتاکتور به طور خودکار جریان برق سیستم را قطع می کند و بدین وسیله هنگام بازگشت برق، از ایجاد جرقه در تابلوی برق جلوگیری می کند.

فروشگاه پایا برق به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در حوزۀ تأمین و پخش تجهیزات الکترونیکی در تهران راه اندازی شده است. در نتیجه صنایع مختلف جهت راه اندازی تابلوهای برق، می توانند از قطعات کنتاکتور، کلیدهای اتوماتیک، خازن و ... استفاده نمایند.

بدون شک کاربرد کنتاکتور abb به منظور حفاظت از شبکۀ اصلی جریان برق می باشد. با توجه به این موضوع مهم که قطع و وصل جریان برق توسط قطعات کنتاکتورها بر روی یکدیگر ساییدگی فیزیکی ندارد، به کارگیری این نوع قطعات درون تابلوهای برق می تواند عمر مکانیکی کلیدها را افزایش دهد. همانطور که از ابتدای متن بدان اشاره نمودیم، از مزایای عمدۀ کنتاکتور abb می توان به حفاظت از سیستم جریان برق، ممانعت از خطرات وصل ناگهانی دستگاه، امکان شروع مجدد سیستم اشاره نمود.

از جمله انواع کنتاکتور abb، می توان به مینی کنتاکتور B6/BC6 و مینی کنتاکتور B7/BC7 مناسب برای سوئیچینگ و مینی رله با چهار کنتاکت اشاره نمود. البته هر کدام از آنها دارای توان متفاوتی بر اساس کیلووات و یا ولت می باشند. اگر نیازمند به راهنمایی بیشتر در خصوص انتخاب و خرید کلید اتوماتیک هوایی abb و کنتاکتور abb مناسب می باشید، می توانید با واحد فروش پایا برق مشورت نمائید.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()