آب بندی نمای ساختمان از دیگر دسته بندی های اصلی خدمات ساختمانی است که در حوزۀ نمای خارجی به متقاضیان در کلان شهرها ارائه داده می شود. عوامل متفاوتی موجب آسیب رساندن به نمای ساختمان می گردد که در نتیجۀ آن، مصالح نمای ساختمان دچار شکستگی شده و یا مواد آب بندی مصالح نما از بین می رود و این موارد موجب کاهش عمر بنای ساختمان می گردد. با توجه به اهمیت آب بندی نمای ساختمان یا همان درزبندی یا عایق کاری، کارشناسان فنی تلاش می کنند،چنین خدماتی مانند خدمات آب بندی نمای ساختمان را با روش های مناسب و کارآمد به مشتریان ارائه دهند.

جهت دریافت خدمات آب بندی نمای ساختمان می توانید از تخصص نیروی مجرب و توانمند گروه نماروز بهره مند گردید. این مجموعۀ متخصص توانسته اند در ادامۀ مقاله بیشتر به اهمیت رسیدگی به وضعیت نمای ساختمان بپردازند و اینکه اجرای به موقع آب بندی نمای ساختمان می تواند باعث افزایش طول عمر ساختمان گردد.

شیوه های مختلف آب بندی نمای خارجی ساختمان

با توجه به تنوع مصالحی که جهت ساخت نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود، از روش های متعددی جهت عایق کاری نما استفاده می کنند. نمای ساختمان با مصالح ساختمانی متفاوتی همچون سنگ، سیمان، شیشه، کامپوزیت و ... ساخته می شوند. بدین ترتیب کارشناسان فنی متناسب با موقعیت از چسبندگی مواد نانو، چسب پلی یورتان، چسب سیلیکونی، مواد رزینی، چسب Z90 و ... استفاده می کنند. هر کدام از این موارد بر روی هزینۀ آب بندی نمای ساختمان تأثیرگذار می باشد. جهت اطلاع دقیق و یا هزینۀ تقریبی اجرای آب بندی نمای ساختمان مسکونی، تجاری و اداری و خدمات نماشویی می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر با تجهیزات تخصصی که در اختیار دارند، می توانند با بررسی نمای ساختمان، مناسب ترین روش را جهت عایق کاری نما اجرایی نمایند. پیش از شروع کار، می توانند هزینۀ تقریبی اجرای آب بندی نمای ساختمان با طناب را تعیین نموده و پس از تائید، کار را آغاز می کنند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 136
نمایش همه
علاقه مندی ها ()