بررسی لاستیک بارز و ویژگی های آن

یکی از لاستیک های تولید داخل که از لحاظ ساختار نیز مورد تایید بسیاری از افراد و رانندگان می‌باشد، لاستیک بارز است. لاستیک بارز در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک نیز وجود دارد که می‌توانید در آن جا نیز با تنوع گسترده این لاستیک مواجه شوید. این لاستیک از سال 1372 وارد بازار شد و در همان اوایل نیز طرفداران بسیاری پیدا کرد. همچنین لاستیک بارز، یکی از لاستیک هایی است که خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو و سایپا آن را مورد استفاده قرار می‌دهند. فروش لاستیک بارز توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، بزرگ ترین فروشگاه ارائه دهنده لاستیک های با کیفیت داخلی و خارجی می‌باشد که با وارد شدن به آن می‌توانید انواع مختلف لاستیک های مورد نظر خود را مشاهده، مقایسه و خریداری کنید. همچنین این لاستیک، 54 نماینده فعال در سر تا سر کشور دارد که البته هم اکنون نیز این تعداد در حال افزایش است. چرخ و یدک نیز یکی از نمایندگی های لاستیک بارز می‌باشد که به صورت اینترنتی محصولات را به دست مشتریان عزیز در سراسر کشور می‌رساند.

تنوع و کیفیت بالای لاستیک بارز

لاستیک بارز، دارای تنوع عظیمی از مدل های مختلف است. برای مثال، انواع تایر های زمستانی، تابستانی، چهار فصل، لاستیک مخصوص کامیون، تریلر، اتوبوس و سواری در این برند موجود می‌باشد. همچنین به دلیل مناسب بودن کیفیت این تایر، طرفداران بسیاری دارد. چرخ و یدک نیز از ارائه دهندگان این لاستیک با کیفیت می‌باشد. البته باید بگوییم که کیفیت تایر بارز، نه آنقدر خوب است که بتواند به جای لاستیک های خارجی باشد، و نه آنقدر بد است که در رده لاستیک های نا مناسب قرار بگیرد. کیفیت این لاستیک با توجه به لاستیک های تولید داخل در کشور بسیار بالا است. در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک نیز می‌توانید تایر بارز را با سایر تایر های موجود ایرانی مقایسه کرده و  خرید لاستیک را انجام دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 109
نمایش همه
علاقه مندی ها ()