نمایندگی فروش قطعات لودر ولوو

لطفا جهت کسب اطلاع بیشتر جهت نحوه خرید قطعات لودر ولوو، با مشاورین فروش قطعات لودر ولوو سرویس قطعه تماس حاصل نمایید. همچنین به منظور آشنایی بهتر با کارکرد این لودر، با ما همراه باشید. به طور کلی، لودر،  تجهیزات سنگینی است که به طور گسترده برای بارگیری، جابجایی مواد یا زباله از مکانی به مکان دیگر استفاده می شود. لودرها معمولا چرخدار می‌باشند، در هر چند، در برخی از انواع آن نیز، مسیر حرکت لودر به صورت پیوسته می‌باشد.

قطعات لودر

در صورت نیاز به شناخت دقیق قطعات لودر از جمله قطعات لودر ولوو ، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان سرویس قطعه تماس حاصل نمایید. با این حال، دو نمونه از قطعات اصلی لودر، سطل و بازو می‌باشد که در ادامه به آن پرداخته می‌شود:

سطل لودر: همانطور که می‌دانید لودر‌، از نظر ساختاری شبیه یک تراکتور است، اما دارای یک سطل بزرگ در جلو ماشین می‌باشد. این سطل به دو بازو در کناره متصل است. در نظر داشته باشید که سطل‌های لودر ولوو، به طور استاندارد با حجم بین 0.15 تا 0.5 متر مربع و به شکل‌ سطل‌های پنجه‌ای، تیغه های صاف، چنگال یا قلاب ؛ عرضه می‌شوند. 

بازوی لودر: یکی از مهمترین قطعات هر گونه لودری از جمله لودر ولوو، بازوهای آن می‌باشد. جهت خرید لوازم یدکی لودر ولوو  و همچنین آشنایی بیشتر با سایر قطعات لودر ولوو با کارشناسان سرویس قطعه، تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است که بازوهای لودر، هیدرولیکی بوده و قابلیت بالابر را برای لودر فراهم می‌کند. این بازوها در لودرهای کوچکتر با وزن کمتر از 1 تن،  قدرت مانور بیشتری را در فضاهای تنگ فراهم می‌کنند. در حالی که همتایان بزرگتر آنها می توانند بارهای بیشتری را بلند کنند.

بهترین مرکز خرید قطعات لودر ولوو

در پایان پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به خرید قطعات لودر ولوو، حتما از مجموعه محصولات سرویس قطعه دیدن نمایید. شعار اصلی مجموعه سرویس قطعه، توزیع بهترین قطعات و محصولات دارای جدیدترین استانداردهای کیفی بوده! و جهت تحقق این شعار، کلیه مشاورین و کارشناسان آن به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات اطلاعاتی به مشتریان عزیز، از جمله نحوه خرید قطعات لودر ولوو می‌باشند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()