آسان‌ترین روش خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا

بیل مکانیکی، یک ماشین ساختمانی بزرگ با موتور دیزلی است که جهت کندن زمین و ایجاد ترانشه ها، سوراخ ها و پایه‌ها ، بسیار پرکاربرد می‌باشد. لازم به ذکر است که بیل مکانیکی هیدرولیک از دو قسمت اصلی زیرین و کابین که روی یک سکوی دوار قرار می گیرد، تشکیل شده است. در صورت نیاز به خرید قطعات انواع مختلفی از بیل‌ های مکانیکی در برند های مختلف ، از جمله خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا ، پیشنهاد می‌کنیم با متخصصین فروش سرویس قطعه تماس حاصل نمایید.

قطعات بیل مکانیکی

جهت کسب اطلاع از قطعات انواع مختلف بیل‌های مکانیکی از جمله قطعات بیل مکانیکی هیوندا ، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان سرویس قطعه تماس حاصل نمایید. همانطور که می‌دانید بیل‌های مکانیکی در انواع و برندهای مختلف دارای قطعات مختلفی می‌باشند، با این حال سه نمونه از قطعات مشترک این بیل‌ها ، به این شرح می‌باشد:

  • مخازن سوخت و سیالات هیدرولیک: این مخازن، هر دو در محفظه عقب و نزدیک به موتور قرار گرفته‌ و امکان دسترسی آسان برای سوخت گیری را فراهم می‌کنند.
  • بازو : ساده ترین راه برای تجسم عملکرد بازوی حفاری بیل مکانیکی، تصور بازوی انسان است! چرا که در حین کار یک بیل مکانیکی، بازوی هیدرولیک تقریبا مانند ماهیچه های بازو ، در راستای حرکت اجزای مختلف عمل می‌کند. 
  • بوم: بوم قسمت بالایی بازوی حفاری را تشکیل می دهد که به جلوی کابین متصل است و حرکت بالا و پایین را کنترل می‌کند. لازم به ذکر است که‌ برخی از بیل‌های مکانیکی فشرده، دارای بوم هایی می‌باشند که می توانند 180 درجه به صورت افقی بچرخند.

بهترین شرکت فروش قطعات بیل مکانیکی هیوندا

لازم به یادآوری است که سرویس قطعه به عنوان بهترین شرکت فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا ، از جمله شرکت‌های صاحب‌نام در بازار قطعات مربوط به لودرهای مختلف می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم شما نیز در صورت نیاز به خرید قطعات مختلف از جمله قطعات بیل مکانیکی هیوندا، از مجموعه محصولات سرویس قطعه دیدن نمایید. همچنین می‌توانید کلیه سوال‌های خود همچون نحوه خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا را در بخش پشتیبانی سرویس قطعه مطرح نمایید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()