پاکت جاروبرقی از جمله وسایلی اصلی این دستگاه به شمار می رود چون محل نگهداری و ذخیره سازی زباله های مکیده شده توسط دستگاه می باشد. تنوع مدل پاکت های جاروبرقی نسبت به گذشته افزایش یافته است چون شرکت های سازندۀ جاروبرقی تلاش می کنند جهت ارتقاء سطح کیفیت محصولات خود، از فناوری روز استفاده نمایند.

جایگزین نمودن پاکت جاروبرقی یکبار مصرف به جای پاکت جاروبرقی دائمی یکی از روش های مناسب به شمار می رود. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد هستند و هنگام  خرید پاکت جارو برقی باید بدان توجه داشته باشید.

فروشگاه همتا یکی دیگر از مراکز تأمین و عرضه پاکت های جاربرقی است که در تهران فعالیت دارد و توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان و تنوع مدل های جاروبرقی در سطح بازار، انواع پاکت دائمی و یکبار مصرف را در لیست محصولات فروشگاه به مشتریان پیشنهاد دهند.

پارامترهای مهم خرید جاروبرقی

نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید پاکت جارو برقی وجود دارد که دارندگان جاروبرقی هنگام تهیۀ این قطعه باید بدان توجه داشته باشند. در ابتدا پاکت های جاروبرقی به صورت دائمی در نظر گرفته می شد ولی با پیشرفت فناوری، تولید کنندگان کیسه های جاروبرقی توانستند موفق به تولید پاکت جاروبرقی یکبار مصرف گردند که پس از چند دوره می توانند از مزایای آن استفاده نمایند. چرا که این نوع پاکت های جاروبرقی را می توان برای مدت زمان معین استفاده نمود و سپس نیاز به جابجایی آن با پاکت نو می باشد. قیمت پاکت جاروبرقی نیز بر اساس جنس، برند و مدل تعیین می گردد. از این رو می توانید انواع پاکت جاروبرقی یکبار مصرف مورد نیاز برندهای بوش، ناسیونال، ال جی و ... را با قیمت مناسب تهیه نمائید. جهت خرید پاکت های جاروبرقی یکبار مصرف یک لایه و چند لایه با خاصیت آنتی باکتریال مانند خرید پاکت جاروبرقی ناسیونال می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()