لاستیک هانکوک از جمله تایرهای شناخته شده در سطح بازار به شمار می رود. کمپانی هانکوک تولید لاستیک خودرو را در مدل های مختلف انجام می دهد. این کمپانی طی سال ها فعالیت متوالی توانسته با بهره گیری از متریال با کیفیت و همچنین دستگاه های کاملاً پیشرفته امکان تولید انواع لاستیک هانکوک را با مشخصات فنی متفاوت تولید و روانۀ بازار جهانی نماید. در حال حاضر در ایران نیز شاهد فروش لاستیک هانکوک  با مشخصات فنی متفاوت می باشیم چون متناسب با خودروهای مختلف، نیاز به استفاده از تایر مناسب است که تحمل بار وارده، حداکثر سرعت مجاز، باد، شرایط محیطی و موارد مهمی از این قبیل را داشته باشند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک مفتخر است که به صورت تخصصی در حوزۀ فروش لاستیک های خارجی و ایرانی فعالیت دارد. این مجموعه با بررسی وضعیت بازار توانسته در لیست محصولات فروشگاه، انواع لاستیک هانکوک اورجینال را با قیمت مناسب تر از بازار عرضه نماید.

پارامترهای مهم انتخاب لاستیک هانکوک

نکات متعددی در زمینۀ انتخاب و خرید لاستیک نهفته است که افراد مبتدی که تا کنون تجربۀ خرید لاستیک خودرو نداشته اند، می توانند با کارشناسان فروش لاستیک چرخ و یدک مشورت نمایند. این مجموعۀ معتبر به دلیل نوع فعالیتی که انجام می دهند، راحت تر می توانند شما را در انتخاب و خرید لاستیک هانکوک مناسب راهنمایی نمایند. بر روی تایر یک سری مشخصات فنی درج می شود که در انتخاب لاستیک خودرو حائز اهمیت است. بدین وسیله به شما دارندگان خودرو توصیه می کنیم اطلاعات جامعی نسبت به مفاهیم علائم مندرج بر روی تایر بدست آورید. بدون شک نوع لاستیکی که برای اتومبیل تهیه می نمائید تأثیر مستقیم بر روی بازدهی و انعطاف پذیری فرمان اتومبیل خواهد داشت. جهت سفارش اینترنتی لاستیک هانکوک به طور مستقیم می توانید از طریق  فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک اقدام نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()