باتری ماشین از جمله قطعات اصلی اتومبیل به شمار می رود. باتری که برای خودرو مورد استفاده قرار گرفته می شود، دارای قابلیت شارژ می باشد و به عنوان وسیله ای است که خاصیت تبدیل انرژی به جریان الکتریکی را دارد. هر کدام از باتری های ماشین 12 ولت دارای ظرفیت 60 آمپر هستند که به عوامل متعددی وابسته می باشد.

مقدار الکترولیت، میزان قدرت الکترولیت، تعداد صفحات باطری، مساحت صفحات باتری، دما و نوع باتری از جمله موارد مهمی هستند که بر میزان ظرفیت باطری ماشین تأثیرگذار می باشد. جهت خرید باتری ماشین می توانید به فروشگاه های معتبر عرضۀ قطعات ماشین مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک از جمله فروشگاه هایی است که در حوزۀ فروش لاستیک و همچنین باتری ماشین فعالیت دارد و توانسته متناسب با نیاز بازار، محصولاتی با کیفیت در دسترس مشتریان قرار دهند. این مجموعۀ معتبر توانسته امکان خرید باتری ماشین صبا باتری، باتری سوزوکی، باتری اوربیتال، سپاهان باتری و ... را برای مشتریان فراهم نموده است.

پارامترهای تعیین قیمت باتری ماشین

فاکتورهای متعددی بر روی قیمت خرید باتری ماشین مانند خرید باتری سوزوکی تأثیرگذار می باشد که می توان به ظرفیت باطری بر اساس آمپر، برند و مدل آن اشاره نمود. نکات متعددی در انتخاب و خرید باتری ماشین نهفته می باشد که افراد مبتدی بهتر است با افراد خبره و یا کارشناسان فروش مراکز معتبر مشورت نمایند. یکی از موارد مهم و اساسی که هنگام خرید باطری ماشین باید در نظر داشته باشید، مراجعه به مراکز معتبر است چون متأسفانه در حوزۀ فروش باتری خودرو نیز شاهد عرضۀ باتری تقلبی و یا کارکرده با قیمت اورجینال می باشیم. تطبیق مشخصات فنی باتری ماشین با باتری فابریک خودرو از دیگر موارد کلیدی است که هنگام تهیۀ باتری خودرو باید مورد توجه قرار گرفته می شود. جهت خرید آنلاین باتری ماشین می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()