ضرورت استفاده از کفش ایمنی

وقتی به کفش‌ها و چکمه‌های ایمنی برای کار در مناطق صنعتی و ساختمانی فکر می‌کنید، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد کفش نگهبان است. استفاده از کفش رادین ایمن، مزیت‌ها و فرصت‌های خوبی را ارائه می‌دهد. در ادامه به این مزیت ها اشاره خواهیم کرد:

  • از آسیب‌های احتمالی پا جلوگیری می‌کند

کفش نگهبان یکی از اصلی‌ترین تجهیزات حفاظت فردی است. به‌ خصوص در مناطقی که خطرات بیشتری وجود دارد. بنابراین برای جلوگیری از زخم و آسیب در قسمت‌های مختلف بدن، استفاده از کفش نگهبان ضروری است. فروش کفش نگهبان از طریق سایت به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

  • از شما در برابر برق‌گرفتگی محافظت می‌کند

تعداد کمی از افراد می‌دانند که کفش ایمنی باکیفیت می‌تواند از شما در برابر برق‌گرفتگی محافظت کند.

  • از سقوط و سر خوردن جلوگیری به عمل می‌آورد

سومین حادثه رایج ناشی از کفش نامناسب، سر خوردن است. با کفش‌های ایمنی می‌توان از این نوع رویدادها جلوگیری کرد.

تعمیر و نگهداری از کفش نگهبان

 وقتی سطح خارجی کفش نگهبان کثیف شدند، آن‌ها را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. تا زمانی‌ که کاملاً خشک نشده‌اند آن‌ها را داخل کمد قرار ندهید. سعی کنید که کفش ایمنی باکیفیت رادین ایمن را در مکان‌های دور از نور و آب نگهداری کنید. یک جفت کفش رادین ایمن نه‌ تنها از شما در برابر آسیب محافظت می‌کند، بلکه تفاوت زیادی در بهینه‌سازی وضعیت و تناسب ایده آل بدن  شما به وجود می آورد. فروش کفش کار در کیفیت های بسیار بالا و با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

کار در فضای باز مستلزم استفاده از کفش رادین ایمن مناسب است. ممکن است تعجب کنید اما کفش‌های ایمنی قادر به مقاومت در برابر تغییر آب‌وهوا هستند. اگر از کفش نگهبان مناسب استفاده نشود، کار در محیط‌های سرد برای طولانی ‌مدت اغلب منجر به سرمازدگی می‌شود.

اهمیت کفش نگهبان را در محل کار هرگز نباید نادیده گرفت. این محصولات به اندازه داشتن عینک یا دستکش محافظ در مناطق صنعتی و ساختمانی ضروری هستند. توصیه می‌کنیم از کفش رادین ایمن استفاده کنید که سبکی و محافظت را با هم ترکیب کند. زیرا راحتی کارگر یک عامل اساسی در محل کار است.

  فروشگاه رادین ایمن ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()