مفتول استیل یکی دیگر از محصولات فولادی است که کاربرد آن را می توان در پروژه های ساختمانی و صنعتی ملاحظه نمود. پروفیل با عنوان قوطی نیز شناخته می شود و در اشکال مربع، مستطیل و دایره به روش های نورد گرم، نورد سرد و مرکب ساخته می شوند. بدین وسیله صنایع مختلف می توانند متناسب با مصارف مختلف، پروفیل استنلس استیل مناسبی را تهیه نمایند. فروش مفتول استیل در دو دسته بندی اصلی مفتول استیل باز و مفتول استیل بسته صورت می گیرد. این نوع پروفیل ها در ابعاد و ضخامت متفاوت تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. عمدتاً مفتول استیل باز مشابه اشکال حروف انگلیسی همچون T, H,Z,U,I ساخته می شوند که با عنوان تیرآهن، نبشی، ناودانی، پروفیل آبرو و ... شناخته شده و در صنایع ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

جهت خرید مفتول استیل با ابعاد استاندارد می توانید با مجموعۀ استیل راشا تماس حاصل فرمائید. استیل راشا به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ تأمین و فروش مقاطع فولادی آلیاژ استنلس استیل فعالیت دارد و آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان گرامی در منطقۀ تهران می باشد.

پارامترهای مهم و اساسی سفارش مفتول استیل

فاکتورهای متعددی بر روی قیمت فروش میلگرد استیل و مفتول استیل تأثیرگذار می باشد که می توان به مشخصات فنی تولید این محصول فولادی اشاره نمود. فروش مفتول استیل بر اساس شکل ظاهری و نحوۀ تولید در دسته بندی های متفاوت صورت می گیرد. بدین ترتیب صاحبان صنایع می توانند متناسب با محصولاتی که قصد تولید آنها را دارند، اقدام به خرید مفتول استیل نمایند. از جمله مصارف عمدۀ مفتول استیل باز را می توان در حوزۀ ساخت سوله، پارکینگ های عمومی، ایستگاه های سوخت رسانی، آلاچیق، سوله های انبار، کشتی سازی، هواپیماسازی و ... ملاحظه نمود. از ویژگی های بارز انواع مفتول استیل می توان به مقاومت بالای آنها در برابر شرایط محیطی، خوردگی، زنگ زدگی و طول عمر بالای آنها اشاره نمود. جهت سفارش انواع مفتول استیل با قیمت مناسب می توانید از طریق مرکز استیل راشا اقدام نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()