داکرومات نوعی مادۀ محلول در آب به شمار می رود که متشکل از مواد تفلونی و ذرات ریز روی و آلومینیوم می باشد که دارای خواص ضد زنگ و خوردگی هستند. از این رو کاربرد محلول داکرومات توانسته در صنعت تحولی بزرگ ایجاد کند چون مانع از ایجاد خسارت سنگین در حوزۀ نگهداری تجهیزات صنعتی می گردد. با توجه به اینکه برخی از آلیاژهایی که در صنعت ساخت قطعات صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، مقاومتی در برابر رطوبت، مواد اسیدی و شیمیایی ندارند، پس از مدت زمان کوتاهی دچار خوردگی می شوند. بنابراین پوشش دهی داکرومات گزینۀ مناسبی است که می توان مانع از زنگ زدگی قطعات فلزی به کار رفته در ساخت تجهیزات و صنایع مختلف شد. خرید داکرومات را از سایت با قیمت بسیار مناسب انجام دهید.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار نیز به عنوان یکی از مراکز پیشرفته توانسته موفق به کسب دانش در حوزۀ تولید و اجرای فرآیند آبکاری داکرومات متناسب با نیاز واحدهای صنعتی گردد.

آشنایی با مصارف عمدۀ پوشش دهی با مواد داکرومات

همانطور که در پاراگراف ابتدایی بدان اشاره نمودیم، هدف کلی از انجام پروسه های داکرومات، جلوگیری از فرآیند زنگ زدگی قطعات فولادی از جنس آهن می باشد. محاسبۀ قیمت آبکاری داکرومات بر پایۀ ابعاد قطعات، شکل و تعداد لایه های پوشش دهی قطعات با مواد تعین می گردد. اسید کروم به کار رفته در ساخت متریال داکرومات، موجب از بین بردن روی سطح آهن می شود. بدین وسیله صاحبان صنایع تولید قطعات فلزی می توانند جهت پیشگیری از زنگ زدگی قطعات فولادی از مزایای مواد داکرومات استفاده نمایند. برای اطلاع از قیمت  فروش مواد پوششی فلیک های روی به سایت این مجموعه مراجعه کند. 

به عبارتی ساختار یک لایه و یا چند لایه محلول داکرومات بر روی قطعات فلزی می تواند مانع از زنگ زدگی و افزایش طول عمر آنها در برابر شرایط محیطی می شود. جهت دریافت خدمات آبکاری داکرومات می توانید با مجموعۀ پوشش پارس تماس حاصل نمائید و پس از مشاورۀ تخصصی و کسب اطلاعات جامع، از خدمات این مجموعۀ معتبر بهره مند گردید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()